UnderYtan skrev 2011-04-05 15:25:36 följande:
Någon här med EL Scooter 2.0 (eller tidigare version) Är ni nöjda? Plus, minus?
Jag har sen någon månad tillbaka en EL Ozone som jag älskar! Har sen tidigare en Kronan duovagn hemma men den används bara som sovvagn. Tycker det är synd att en sån dyr vagn bara ska stå. Är grymt sugen på att sälja den och istället köpa en scooter. Jag vill inte köra med min Ozone i slask och lera till och från stallet här hemma (bor på landet) så en fyrhjulig vill jag ha.
Men det är ju inte fullt ligglägge på scootern och den är framåtvänd så jag har inte bestämt mig om det är dumt än. Min dotter är 11 månader om det nu spelar någon roll.
Tacksam för lite input! :)
Jag har tidigare haft en Scooter till min dotter och var supernöjd!! Ska nu köpa en 2.0 till sonen, men ser att det är många som säljer förra årets modeller på blocket redan, så jag funderar på vad det är som gör att så många redan säljer?
Min son är snart 15 mån och har suttit framåt ett par månader nu, mestadels iaf, så just det bekymrar inte mig. Det är väl liggläget isf, eftersom det inte är fullt, men jag tyckte det var väldigt bra ändå på den scootern jag hade innan. 2.0 sägs vara ännu bättre, så jag tror det ska gå bra. Han sover i vagnen 3 dagar/vecka nämligen så då måste den vara bekväm förhonom...
Har nu en city cross, men jag känner precis som du att det är onödigt eftersom den inte används särskilt mycket längre. En smidig scooter hade jag använt betydligt mer

.