Inlägg från: agustina |Visa alla inlägg
  • agustina

Emmaljunga tråd, Vol 5

Sjukhus Mamman skrev 2010-10-10 13:37:08 följande:
    Jag tycker att golden check e tok snygg! Vad ligger dom i pris om man jämför med andra vagnar? är riktigt sugen på att köpa en scooter och sälja min beiga!
    Det skiljde inte mkt i pris, tror den kostade 5200:- precis som de andra, kommer inte riktigt ihåg.
    Jag fick det sista exemplaret av citycross i färgen, de andra 249 st gick åt som smör i solsken på typ 3-4 dagar.
  • agustina
    FridaLee skrev 2010-10-10 17:01:37 följande:
    Å nej är det sannt, jag som blev lite sugen på den till bebis i magen. buhuuu.... Har inte ens hört nått om den på jobbet men de är lite efter på nyheter.
    Men färgen finns kanske kvar på edge eller nitro?
  • agustina
    FridaLee skrev 2010-10-10 18:37:41 följande:
    Men vill ju ha en cross. Inte tänkt på att beställa än då jag bara är är i v. 17
    Kan ju ha blivit någon avbokning också om du har turSkrattande. Hoppas!!
  • agustina
    FridaLee skrev 2010-10-11 14:47:38 följande:
    Kan ju medela att alla golden check vagnar är slutsålda. Finn singa fler att få tag i och mitt jobb fick infon från Emma sås ent att allt redan var slut sålt  får hitta en annan färg
    äsch, va synd!Gråter
  • agustina
    Zelmilainen skrev 2010-10-12 17:26:22 följande:
    minns ej, men har för mig att jag för länge sen läst att det fungerar. i övrigt står det ju att quadroliften är en coccoon som jag fattat är just att man kan lägga den i en liggdel?
    Jag får i min quadrolift i min citykorg, lite tajt på lägden men inte så svårt att få i den som jag trodde iallafall.
    Så det går iallafall!
  • agustina
    milla 1982 skrev 2010-10-15 10:10:46 följande:
    så mysigt, och underbart snygg sovsäck, vad kostade den? Såg nånstans att den utgått, men fanns enstaka kvar *vill oxå ha*
    kostade 299:-.
    Everest ska komma upp med en ny uppföljare på denna inom några veckor, som kommer att kosta något liknande.
  • agustina

Hej Tjejer!

Tror ni att det skulle gå att sälja En sittdel med fotsack, UTAN Chassiet?

Tillbehör: Quadrolift, regnskydd och skötväska Exclusive.
    Allt i färgen: Black Croc.
    Så snyggg! Men det börjar bli lite trångt i hallen hemma.

Eller blir det svårt kanske?

Vill egentligen bara behålla chassiet nämligen, som är ett Nitro.

För visst var det dyrt att bara köpa ett nytt chassi?

• agustina

Ganska dyrt!
    Har svårt att välja mellan citycross och nitrochassiet och vill egentligen behålla båda chassina, men har inte plats för bägge vagnarna.

• agustina
    sarahl skrev 2010-10-20 15:08:01 följande:
    jag köpte ju en nitro för ca 2 veckor sedan, men trivs inte helt hundra med det! stör mig på att det är dålig varukorg. Jag har ju en cerox sen innan men klädseln är helt slut!

tycker ni jag skall sälja enbart nitro chassit o behålla sittdelen på mitt cross chassi eller är det bättre att sälja nitron som hel vagn o sedan leta ny klädsel/sittdel?
    Lite liknande mitt problem då Skrattande.
    Läs inlägg 4155 och 4157
Svar på tråden Emmaljunga tråd, Vol 5