Inlägg från: agustina |Visa alla inlägg
  • agustina

Emmaljunga tråd, Vol 5

Hej på er härinne!
    Jag behöver er expertis i en fråga!
    Funderar på att köpa en ny vagn, men tänker lite längre fram i tiden.
    Lillen är bara 1 mån gammal.
    Funderar på 1 citycross, men hur är den jämfört med en scooter när han har blivit lite större?
    Är scootern mkt smidigare då? eller kan man lika gärna använda citycrossen då också?
    Har ju haft scooter tidigare, men aldrig någon city cross.
    Så är city crossen lika smidig som scootern? eller blir det smidigare att byta till en scooter senare?

• agustina

Hej Allihopa!
    Undrar om ni tycker att det är för mkt att ta 3500:- för en Nitro -09, med sprillans nytt sittyg+suflett.
    Ev medföljer parasoll+skötväska(OBS. ej en annons, bara en undran).

• agustina
    stor grön drake skrev 2010-07-24 07:21:00 följande:
    Svårt att säga, ett bra tips är att kolla blocket och se vad som följer med andra vagnar med samma pris, kolla deras skick osv. Du behöver ju inte fundera över skicket på din, men kolla helt enkelt vad "alla andra" erbjuder för samma pris som du funderar på.
    lite svårt att kolla och jämföra, finns knappt några nitro ute till salu.
  • agustina

Finns några fler runt i sverige, dock med tillbehör.
    Kanske ska ta 3000:-  då?
    Färgen är offroad och skötväskan svart leatherette.(obs ingen annons nu heller).
    Låter det för mkt?

• agustina

Någon som vet om man kan fästa Mondialens sittdel på nitrochassit?
    har hittat en billig mondial i en jättefinfärg, men vill kunna använda mitt nitrochassi.
    Men det kanske inte går?
    Någon som vet med säkerhet?

• agustina

Jaha, då får det nog vara.

Bara att leta vidare efter en annan Black Croc då! Suck!!

• agustina
    the M Bitch skrev 2010-07-25 11:19:25 följande:
    Det är ju precis samma sittstomme under tyget. Egentligen är det bara designen på tyget och suffletten som skiljer.
    så det går alltså att fästa sittdelen från mondialen på nitrochassit?
    det ser inte konstigt ut då?
  • agustina
    Nomaden skrev 2010-09-01 17:51:02 följande:
    färgen offroad....fanns den bland  09orna?
    ja, den fanns bland 09:orna.
    i år heter fårgen Offroad/red
  • agustina

Hej!
    Hoppar in i eran tråd, då jag är smått barnvagnstokig, iallafall enligt min man!Obestämd
    Har varit in och tittat till eran tråd ibland och väldigt intressant läsning.

Har själv 3 vagnar stående i hallen just nu, 1 Emmaljunga tvillingvagn, 1 Akta graco Mosaic och 1 Emmaljunga Nitro Blac croc. Har även gömt 1 Softy i klädkammarenSkrattande.

Väntar just nu på min City cross i Limited Edition Golden CheckDrömmer, men läste att ni inte var så förtjust i den.

Har 4 barn, som jag har haft sammanlagt 37 vagnar till (tror jag att jag räknade till), då min man har tvingat mig att skriva en lista på alla.
    Ska tilläggas att min minsta bara 3 1/2 månad gammal.

Sen ska man ju inte börja räkna tillbehör till dessa som skötväskor osv ........

• agustina
    TinkyWinky skrev 2010-10-10 10:56:56 följande:
    hur gammal är din äldsta? är lättare o räkna hur måpnga år du hållt på ? :) Sj har ja haft 9 vagnar på 15 månader :))
    Den äldsta är snart 10 år, men henne hade jag bara 6 vagnar till, 2:an hade 6 st hon också, 3:an hade 15 vagnar och nu killen på 3 1/2 månader har haft 9 st varav 3 st är kvar+ softyn till storesystern + att jag väntar på min Golden check.
    ska bli roligt att se hur den ser utGlad
Svar på tråden Emmaljunga tråd, Vol 5