• eec82

Emmaljunga tråd, Vol 5

FridaLee skrev 2010-10-10 18:37:41 följande:
    Men vill ju ha en cross. Inte tänkt på att beställa än då jag bara är är i v. 17
    kan du inte beställa en nitro å en anann cc å sen byta sittdel? Så gör vi där jag jobbar ibland till våra kunder. =) Så de ska få den färgen de vill, el om någon färg finns i  nitro å inte i cc, så de slipper vänta i evigheter.
  • eec82
    FridaLee skrev 2010-10-11 14:47:38 följande:
    Kan ju medela att alla golden check vagnar är slutsålda. Finn singa fler att få tag i och mitt jobb fick infon från Emma sås ent att allt redan var slut sålt  får hitta en annan färg
    trist, ni har ingen i sdamma kedja som du arbetar som tagit hem till butik då så du kan skicka till Er? Vi har två som ej är bokade men antar att vi inte är inom samma kedja.
  • eec82
    svischan skrev 2010-10-11 18:07:36 följande:
    Hej!
    Jag har BF om en månad ungefär, och vi har en limegrön Emmaljunga Nitro city som står och väntar på bebisen. Det är alltså en 10:a, dvs fjolårets modell. Jag funderar nu på hur det är med fotsack, det skulle jag vilja ha till nästa höst. Går det att få tag på fjolårets färger? Jag ringer nog och kollar med affären där jag köpte vagnen, men rent allmänt, finns det 10:or kvar i omlopp??? 
    finns inte att beställa från emmaljunga men kan ju finnas butiker som har kvar hos sig iaf.
  • eec82
    CindyL skrev 2010-10-12 19:24:19 följande:
    Hej! Jag undrar vad ni tycker är rimligt för en beg emmaljunga nitrocyta med mjuklift är? har en kompis som ska sälja en och undrar vad dom kostar begagnade? Tacksam för svar!
    antar att du menar emmaljunga nito med mjuklift. Beror från vilket år den är från. Finns ju på blocket från 3000:- å uppåt.
  • eec82
    Sandja skrev 2010-10-14 19:03:01 följande:
    Ja de kan jag tänka mig jag har själv en EL Scooter som jag inte är helt säker på är en 07 eller 08
    kolla på chassit brukar stå år på chassinummret, de första nummrerna brukar vara årtal.
  • eec82
    stor grön drake skrev 2010-10-14 19:19:37 följande:
    men är inte det tillverkningsår, och inte "modellår"?
    så sant så... e inte klar i huvudet... Så 08 el 09 kan det vara.
  • eec82
    Zelmilainen skrev 2010-10-20 20:14:38 följande:
    nån får gärna rätta mig, men har för mig att man bara kan ha emmaljungas egna på...
    nä går bra med britax å adapter. Men hr för mig att de måste va den nya modellen Babysafe SHR den med knappen upptill.
  • eec82

Å längat efter min nitro nu å min bebis såklar med. =)  Inte fär ajg ska hämta ut vagnen innan bebisen kommit men iaf. =)

Har införskaffat mig en elodie details åkpåse så fin, den i retro grön. =) Blev billig med 100:- , var någon på jobbet som råkat klippa ett litet minijack i den. Så billigt å bra blidde det. Varit sugen på den länge men tyckt de varit dyrt. Så den ska invigas imorgon.

Någon som kör en nitro med syskonsits? Tänke hur de känns å om de går bra?
    Ska ju ha mest till å från dagis, om jag inte använder bärsjal å brio spin till dagis så mannen har någon vagn hem. Men ibland måste man ju iaf ha båda barnen i vagn.

• eec82
    stor grön drake skrev 2010-10-25 17:47:41 följande:
    Det var en tjej som bloggade om det minns jag, henns 13kg 3åring hade klättrat upp själv (obevakat ögonblick) och vagnen hade inte ens rucklat på sig. Hon skrev en ganska omfattaande recention om syskonsitts på nitro vill jag minnas, med bilder på hur det var att sitta upp med syskonsittsen framför osv med  mycket bilder
    låter ju bra, jag e lite nojjig då jag kommer behöva använda den mestadels efter mitt snitt å sen då de e vinter! Så är ju halt å lätt att ramla... får gå med broddar under fötterna hela vintern. =)
Svar på tråden Emmaljunga tråd, Vol 5