Emmaljunga tråd, Vol 5
Har sagt att jag börjar titta lite men köper inget än, måste vänta någon månad till, vill få RUL klart först och det är 3 veckor kvar, så då blir det halvvägs.
Någon som har erfarenhet av babyskyddet 0+? Vi funderar på om vi ska välja en sån för att kunna sätta på vagnen eller om vi ska välja något annat. En vän hade det men gillade den inte alls. Fast det är samma som jämförde nitron med en paraplyvagn så trovärdigheten känns inte i topp.
Nitron är inga problem alls att ha med när man flyger. Den är mindre än min rullstol och det är väldigt få gånger den inte kan hänga med. Är när det är pyttesmå flygplan.
Någon som använder emmaljungas babyskydd eller vet om det krävs ett långt bälte för att fästa den i bilen om man inte vill använda bas?
Har fått erbjudande av en vän att köpa deras och det skulle ju vara trevligt om den är vettig, så man kan fästa direkt på vagnen också.
Men jag har ingen aning om hur långt bälte som kan behövas och om vi har en bil med långt eller kort. De har ingen bil att mäta med nu heller.