Emmaljunga tråd, Vol 5
framförallt är det ingen musik, sånt borde var förbjudet om man inte väljer själv att det ska spelas musik.
Mycket vettigare sida, ska bli intressant att se om det blir aningen bättre när de fått mer klart.
framförallt är det ingen musik, sånt borde var förbjudet om man inte väljer själv att det ska spelas musik.
Mycket vettigare sida, ska bli intressant att se om det blir aningen bättre när de fått mer klart.
Som i allting så är det så att det kan bli tryckfel i både broshyrer och hemsidor. Så är det nog i detta fallet.
Sitter här med quadroliften och försöker bli klokare... Sittdynan som man sen kan ha för sig själv i vagnen sen går den att sätta fast i liften om man använder den som lift? Finns ju dragkedjor men jag får inte ihop det, och jag har ett vagt minne av att någon frågade samma sak för ett tag sedan.
Att man bara kan sätta fast sittdynan om man har den pälsiga sidan uppåt och inte om man har den ljusare svalare sidan.
Om det är så tror ni att det kan behövas något mer i liften, för sitter den inte fast så tror jag att jag skippar den nu när det är så varmt ute ändå. Men blir det förhårt för bebis att ligga direkt i liften fast med ett lakan emellan.
Tränar för fullt för att hitta bra lösningar så jag kan fälla ihop och upp vagnen :)