Inlägg från: Zelmilainen |Visa alla inlägg
  • Zelmilainen

Emmaljunga tråd, Vol 5

TinkyWinky skrev 2010-06-11 20:13:23 följande:
    en grå/svart med blåa/turkosa detaljer, va ju riktigt snygg :)
    inte för att det är nåt fel med crescent vagnar, men det är just den och de andra som är likadana men i annan avvikande färg som ser ut som riktiga crescent tyger... *L* men ja, det är snyggt med en liten avvikande detalj så  
    Vill ha bebis nuuu!!!
  • Zelmilainen
    anette 81 skrev 2010-06-12 13:33:40 följande:
    var hittar ni dom nya färgerna ?
    i en länk lite tidigare i tråden... www.emaljunga.se/2011
    Vill ha bebis nuuu!!!
  • Zelmilainen
    anette 81 skrev 2010-06-12 13:39:08 följande:
    tack
    fy tur jag inte ska ha barn nu, inga direkt snygga färger
    hehe, det är synd att de tagit bort en del av de gamla, men det fanns ju några nya som va bra iaf
    Vill ha bebis nuuu!!!
  • Zelmilainen
    anette 81 skrev 2010-06-12 13:43:13 följande:
    jaså
    ja, gillade de gamla starka färgerna. hade velat ha en dark grey med en av de knalliga färgerna på tillbehören. en ganska neutral vagn, men att man endå kan göra så den syns. men den nya rosa e ju hur fesig som helst i färgen så det skulle ej bli bra. den nya blå/gröna fungerar ju dock att kombinera om man vill. sen är jag en sucker för rött/svart i kombo och det fanns ju löite där med att välja på men däremot tycker ja de vita chassina såg billiga och plastiga ut.
    Vill ha bebis nuuu!!!
  • Zelmilainen
    LitenpåG skrev 2010-06-12 19:23:34 följande:
    De är inte lite bättre, den enda skillnaden är designen. Tygerna och de andra matreialen är densamma som vagnarna i de andra färgerna.

Verkar vara många som tror att det är ett nytt sorts tyg men så är det inte.

Det som PP vagnarna har som dom andra inte har är färglackat chassie och logga på sufletten.
    Så alltså ingen "bättre" vagn.

Varför dom är dyrare vet jag inte, kanske dyrare att lacka chssiet med färg, men det har då inget med tyget att göra.
    tygerna ser ju dock helt annorlunda ut än de tidigare tygerna. tycker iaf jag...
    Vill ha bebis nuuu!!!
  • Zelmilainen
    LitenpåG skrev 2010-06-13 10:37:10 följande:
    Ja färgerna är nya och de kanske ser annorlunda ut. Men kvalitetsmässigt är dem densamma.
    jag menar inte att färgerna är annorlunda, tyget, själva strukturen ser annorlunda ut.
    Vill ha bebis nuuu!!!
  • Zelmilainen
    stor grön drake skrev 2010-06-14 15:15:38 följande:
    Turboplingen skrev 2010-06-14 11:40:51 följande:
    Är det någon större skillnad på lamm och får fäll?
    av bilderna att dömma går det inte, utan chassit har knäled som classic-chassit.
    om du med knäled menar leden på handtaget så finns det ju massa vagnar med samma typ av led som har vändbara handtag. däremot så ser det inte ut som det går att vända om man tittar där fästet ska sitta där handtaget ska klickas i (på motsatta sidan än det sitter på bilderna), svårt att förklara kanske...
    Vill ha bebis nuuu!!!
  • Zelmilainen
    stor grön drake skrev 2010-06-14 18:14:01 följande:
    visst, men edge har teleskop och vändbart på sport-chassit och knäled (vilket det kallats på alla ställen jag läst om vagnar) som inte går att vända över på classic-chassit.
    Jag sa aldrig att det uteslöt vändbarhet, utan konstaterade bara vad jag såg på bilden.
    kanske det, men jag fick uppfattningen av att du menade att pga att den hade knäledsfunktionen så var den inte vändbar... hehe 
    Vill ha bebis nuuu!!!
  • Zelmilainen
    MissR skrev 2010-06-14 22:36:23 följande:
    Emmaljungas sittdyna " Minimizer" vad kostar den och i vilka färger finns den?
    priset står tidigare i tråden, här är länken där du kan se vilka färger den finns i www.emmaljunga.se/delivery/
    Vill ha bebis nuuu!!!
Svar på tråden Emmaljunga tråd, Vol 5