Inlägg från: Zelmilainen |Visa alla inlägg
  • Zelmilainen

Emmaljunga tråd, Vol 5

MammaTillFelicia skrev 2010-06-07 21:00:25 följande:
    säljer väl inte så bra kanske? vi är väl en minoritet som vill ha knall färger =) fast lime skulle väl vara kvar väl?
    som jag förstått på prat här och vad jag sett på stan och på ställen annars så är det mkt av de knalliga färgerna... och eftersom mkt av de sålde slut ganska tidigt trots att fler verkade intresserade efter d, så tyckte ja d lät konstigt...
    Vill ha bebis nuuu!!!
  • Zelmilainen
    MammaTillFelicia skrev 2010-06-07 21:06:37 följande:
    ja då är det ju väldigt underligt att de tar bort dem, eller så kommer det nya knalliga färger, läste inte färglistan så noga..
    hittade inga som lät som de va som de de hade nu. men å andra sidan så har ja ju inte sett de. jag gillar ej alls bleka/pastelliga färger... hehe
    Vill ha bebis nuuu!!!
  • Zelmilainen
    MammaTillFelicia skrev 2010-06-07 21:49:06 följande:
    nä ska det va så ska det ju va knalligt tycker jag med, men det ska helt klart bli spännande att se de nya färgerna även om jag inte ska köpa nån vagn... men drömma får man väl? =)

ingen som kan svara på frågan i 1301?? please!
    jag ska nog inte heller det... vi står i kö för inseminering och jag måste ner ca 6 kg till, har stått still i två månader och blir galen... men kanske blir det en 2011 vagn, hehe... är vagntokig.
    Vill ha bebis nuuu!!!
  • Zelmilainen
    Silverhaj76 skrev 2010-06-07 23:36:08 följande:
    2005 kom de nya easy fix fästen, har haft en 05:a med de nya fästerna.
    när hämtade du ut den? för el modeller kommer ju långt innan årsskiftet. så är den uthämtad hösten 05 är det ändå antagligen en 06...
    Vill ha bebis nuuu!!!
  • Zelmilainen

jag skulle nog valt bort nitro (som annars är min favvo) i det läget.... och satsat på en cc...

Vill ha bebis nuuu!!!
  • Zelmilainen
    Nomaden skrev 2010-06-08 14:59:17 följande:
    Tjato här!

kommer färgprover på nya vagnarna denna veckan eller hur var de?
    står under senaste sidorna här i tråden
    Vill ha bebis nuuu!!!
  • Zelmilainen
    annakohler skrev 2010-06-08 15:49:45 följande:
    vill med veta när man kan se det på deras sida
    står som sagt var några sidor tillbaka i denna tråd. jag minns bara ej exakt vart... *L*
    Vill ha bebis nuuu!!!
  • Zelmilainen
    stor grön drake skrev 2010-06-08 20:14:25 följande:
    skulle du kunna vara söt och lägga det i trådstarten kanske, att nua färginfon finns på sid 122 eller vad det nu var, ifall vi glömmer igen
    done
    Vill ha bebis nuuu!!!
  • Zelmilainen
    stor grön drake skrev 2010-06-08 20:25:27 följande:
    Solig

Såg en sunset scooter "live" igår, guuud vad snygg den var!
    Annars ägnar jag mig åt emmaljunga spotting på vagnpromenaderna. Det finns alla möjliga (och omöjliga) vagnar i denna stad. Har sett flera olika city jet tex, oxå många edge ute.
    jag gillade verkligen de knalliga färgerna i 2010 kollektion och har sett alla live. synd att de försvinner till 2011.
    Vill ha bebis nuuu!!!
  • Zelmilainen
    MammaTillFelicia skrev 2010-06-08 21:09:02 följande:
    det var ju nån som gjorde en förlängnig av fotstödet, annars borde man ju kunna ta bort det helt? när de är så stora att man inte behöver ha det uppfällt..
    meh nya scootern som är så snygg *L*
    det borde vara så att man skulle kunna välja om man vill ha kanten nertill eller ej... så blir det ju inte lika obekvämt för de me längre ben...
    Vill ha bebis nuuu!!!
Svar på tråden Emmaljunga tråd, Vol 5