TvåBarnsMamma88 skrev 2010-03-08 21:02:05 följande:
Men då har du ju en hel del poäng ? Vi har haft en förbaskad tur varenda gång vi flyttat. Nu bor vi i ett skitområde, men det tog vi bara för att komma in till stan då vi bodde i Garphyttan förut. Ja, jag förstår att ni vill ha större. En etta blir kanske lite trångt, framför allt om man blir 3 personer liksom. I början gör det kanske inte sådan stor skillnad då bebisen är så liten, men den tar ju plats den med till slut... Vart är det du/ni söker lägenhet då ?
Ja, men dem räcker inte tyvärr ;( Var bor ni nu då? Ja men det förstår jag. Skönare att bo nära stan. Trivdes ni i Garphyttan annars då?
Ja precis, det går ju när bebisen är liten men jag är så hettsig och vill ha klart allt innan den kommer. Haha. :)
Jadu, vi söker det mesta. Vill allra helst bo i Tybble/Sörby/Almby, är själv uppvuxen där och tycker att det är ett jättebra område. Men det är jättesvårt att få lägenhet där. Annars har vi sökt i Rosta, Väster där vi bor nu, Centralt, Söder.. Lite alla möjliga.
Ja, det är så uuuunderbart nu när solen tittar fram. Man kan ju inte bli annat än glad :D