TvåBarnsMamma88 skrev 2010-03-08 12:07:12 följande:
Okej. Njee, det är ju svårt att få tag på en bra lägenhet i dagsläget ju. Våran som vi skall flytta till, är ju en fyra, men betydligt mkt mindre än den vi har nu. Men sen kommer vi gå ner ca 500kr i hyra också, vilket man inte tackare nej till direkt. Så då är det ju värt det, ett tag iallafall, för det är ju bra planerad lägenhet med dem få kvm som finns... Okej, jag har packat hela helgen, så jag har inte heller haft tid för så mkt annat än det. Skall snart sätta igång igen...
Ja, verkligen. Svinsvårt. Jag vill helst bo i ÖBO också men där kan man ju bara drömma om att få en lägenhet. Har ändå stått i kö sedan jag var 18 men det verkar inte spela någon roll.. :(
Ja, vad skönt att ni sparar in lite pengar. Ja men då gör det ju ingenting, bara den är bra planerad liksom :) Haha, jag längtar lite till jag får packa faktiskt. För då vet man att man ska få större. Längtar tills vi kommer ifrån denna etta alltså.
Så synd att våran lägenhet inte är större för den är verkligen perfekt. Vi har egen ingång till lägenheten och bor uppe på en gård ovanför ett hus. Så vi har plats med utemöbler o grejer utanför. Synd som sagt att den inte är större, men men :)