Inlägg från: StinaChristensen |Visa alla inlägg
  • StinaChristensen

Yngre föräldrar i Örebro ??

Hej Tjejer!

Hoppar in på ett hörn om det inte gör något?
    Har själv en son på 1 år 2 mdr nu och bor i Kumla. Är av årgång -87. Just nu arbetssökande och hoppas på att ett jobb vill dyka upp.

♥ (¯`°?.¸ ♥ Kl. 17.47 den 17/12 - 08 kom Christian ♥¸.?°´¯) ♥
  • StinaChristensen
    TvåBarnsMamma88 skrev 2010-03-07 22:03:09 följande:
    Ja, ni är ju ett par som bor i Kumla... vad är det för jobb du söker då ??
    Ja jag söker det mesta får jag ju säga. Helst någon form utav kundsupport/kundservice. Men vi får väl se vart det leder. Är ju dock utbildad från Barn och Fritid, men man vill helst inte jobba med barn när man själv har barn {#lang_emotions_tongue_out}
  • StinaChristensen
    MammasHjärta skrev 2010-03-09 09:36:22 följande:
    Kul med en kumling till ;) Du var ganska "nyinflyttad" hit va?
     Nyinflyttad vill jag nog inte kalla det längre :P
    Bott här sedan Maj så....

Förlåt för att jag inte varit super på att skriva, men karln och jag turas om att vara lätt sjuka just i tiden + lillkillen ska skötas
  • StinaChristensen

Hej tjejer.
    Förlåt att jag inte skrivit något på ett tag men har mkt att fundera på just i tiden.
    Det har visat sig att jag är gravid med nr två, men pga omständigheterna så kan jag tyvärr inte behålla det lilla liv som växer i mig nu.
    Jag kommer nog heller inte att skriva mkt på ett tag framöver, men även fast jag inte skriver betyder det inte att jag inte läser här ändå.
    Det var lite tråkiga nyheter. Då går vi till en annan sak.

Den 17 april så kommer jag att ha min första Partylite visning här hemma och den som vill av er alla får jättegärna komma. Det är bara att skriva ett meddelande eller ett inlägg i min GB.
    För er som inte vet vad PartyLite är så är det ljus, i mängder. Underbart luktar dom oxå {#lang_emotions_wink}

Hojta bara till.

Svar på tråden Yngre föräldrar i Örebro ??