• Enniie

Yngre föräldrar i Örebro ??

Finns det fler YNGRE föräldrar i Örebro ? Eller kanske gravida ?

Jag är själv 21 år och väntar tredje pojken till sommaren. Skulle vara kul att komma i kontakt med andra människor i liknande åldrar för att snacka skit med och kanske till och med ha träffar med ?

• Svar på tråden Yngre föräldrar i Örebro ??
  • lovegun

Hey, har du varit på UngaFöräldrar träff i Örebro någongång?
    Funderar mycket på att gå på det själv =)

• Enniie
    lovegun skrev 2010-03-02 16:02:20 följande:
    Hey, har du varit på UngaFöräldrar träff i Örebro någongång?Funderar mycket på att gå på det själv =)
    Du menar UMP ? Jag har gått på 3 olika föräldragrupper i Örebro. Dem var faktiskt bra, framför allt när jag väntade första pojken...
  • lovegun

Okey =)
    Ska nog åka in på en så fort jag har flyttat ner och allt är klart .

• Enniie
    lovegun skrev 2010-03-03 13:17:52 följande:
    Okey =)Ska nog åka in på en så fort jag har flyttat ner och allt är klart .
    Okej, du skall flytta till Örebro eller ? Jag kan tipsa dig om UMP, därimot så var jag 16 när jag gick där, så jag vet inte hur dem har det med ålder nu. Jag tror man är välkommen om man är 20 år och yngre. Men det är bara att ringa och prata med dem. Dem är trevliga...
  • Enniie

Finns det inga fler yngre föräldrar eller gravida i Örebro ?? Hooohooo ??!!

• lovegun

Jag kommer från Kumla men flyttade till Grängesberg i Dalarna och nu är det dags att flytta tillbaka =)
    Och jag känner inga mammor i Kumla/Örebro så skulle vara trevligt att träffa några =)

• cissola
    TvåBarnsMamma88 skrev 2010-03-01 22:11:29 följande:
    Finns det fler YNGRE föräldrar i Örebro ? Eller kanske gravida ? Jag är själv 21 år och väntar tredje pojken till sommaren. Skulle vara kul att komma i kontakt med andra människor i liknande åldrar för att snacka skit med och kanske till och med ha träffar med ?
    Hej!
    Jag är gravid och väntar mitt första barn till sommaren.
    Vet inte om jag räknas som ung men jag är född 88. :)
    Såg att du skulle ha barn en dag innan mig, spännande! Har för mig jag har sett dig i en annan Örebrotråd också. Haha :)
  • Enniie
    cissola skrev 2010-03-05 12:02:56 följande:
    Hej! Jag är gravid och väntar mitt första barn till sommaren. Vet inte om jag räknas som ung men jag är född 88. :) Såg att du skulle ha barn en dag innan mig, spännande! Har för mig jag har sett dig i en annan Örebrotråd också. Haha :)
    Hej ! Jag är också född 88. man är väl inte lastgammal då...

Är det ditt första barn ?
  • Enniie
    lovegun skrev 2010-03-05 10:09:17 följande:
    Jag kommer från Kumla men flyttade till Grängesberg i Dalarna och nu är det dags att flytta tillbaka =)Och jag känner inga mammor i Kumla/Örebro så skulle vara trevligt att träffa några =)
    Jahaa... Okej. Skall du flytta till kumla då eller ?
Svar på tråden Yngre föräldrar i Örebro ??