Inlägg från: Gräddnosen |Visa alla inlägg
  • Gräddnosen

Vi som har endometrios och gör IVF- nr 2

Ylviz - jag tycker det låter jättelovande. Håller tummarna att morgondagens test visar positivt. Apropå mensvärk så hade jag precis samma mensvärk som jag brukar få några dagar innan mens den gången jag var gravid. Så mensvärk behöver inte vara negativt

• Gräddnosen

Vill också peppa er som kämpar nu och har haft det jobbigt. Jag var med när tråden startades och hade turen att bli gravid men inte förrän på fjärde insättningen. Även Loppan och Spättan som var med från början fick göra flera insättningar innan det lyckades så ge inte upp. Jag trodde inte heller att det någonsin skulle bli vår tur men till slut så gick det. Håller timmarna för er alla och att plussen ska börja komma.

• Gräddnosen

Vindla - ta inte ut något i förskott. Den sista gången jag ruvade som resulterade i ett plus och världens sötaste Olle, kändes det EXAKT som tidigare gånger då det misslyckats. Jag bröt till och med ihop några dagar innan TD då jag var övertygad om att det skitit sig och mensen var på väg. Men den kom aldrig Håller tummarna för dig!

• Gräddnosen

En stor kram till de som just testat minus. Förstår att det måste kännas extra jobbigt just nu när kronprinsparet precis fått barn och detta är något som radio, tv och tidningar är fullt av. Hoppas att ni på något sätt kan hitta ny styrka till att fortsätta kämpa.

• Gräddnosen

Emilotta - jag tycker absolut att du ska satsa på att börja nedreglering redan innan du kör igång med IVF. Jag nedreglerades 6 mån före mitt senaste IVF-försök och det var då jag äntligen fick ett plus. Hade tre misslyckade insättningar före dess. Lycka till!

Svar på tråden Vi som har endometrios och gör IVF- nr 2