Vi som har endometrios och gör IVF- nr 2
Hurra Junie! Jag är så glad för din skull. Så underbart att du lyckas efter allt slit. Det gäller att inte ge upp!
Hurra Junie! Jag är så glad för din skull. Så underbart att du lyckas efter allt slit. Det gäller att inte ge upp!
Grattis Stjärn! Spännande att se om det är fn eller två!
Det är inte klokt vad det regnar plus i den här tråden just nu! Och ännu fler ska det komma efter sommaren!
Vintra - ge inte upp än! Som du sett flera vittna om i tråden tidigare behöver inte värk vara negativt. Jag håller tummarna! Kram
Junie - håller med! Detta är "bästaste" tråden. Själv har jag hållit till här i ca två år. Den har varit ett jättestöd för mig. Ett tag var det bara jag, Spattan och Loppan som skrev här men det är trevligt (? lite fel ordval kanske men jag hoppas ni tolkar mig rätt) att vi fått påfyllnad och att tråden blivit så aktiv. Jag kommer fortsätta hänga här trots graviditet.
Junie - ge inte upp än!
Jag har bara kört på clearblue.
Bäbifabriken - skönt att du fått en tid i em för att kolla upp vad smärtan kommer ifrån. Hoppas det går bra!
Stjärn - håller tummarna för att det bruna ska upphöra och mensvärken avta!
Stjärn - usch, vad jobbigt! Jag har varit i samma situation som dig och det är fruktansvärt. Tyvärr är det enda man kan göra att vänta och se. Försök att vila och stoppa in en extra vaggis!
Stjärn - jag är ledsen för din skull! Låter ju tyvärr som ett missfall Har själv haft ett tidigt mf (v 4+5) Det började precis som för dig, brun-röda flytningar först och sedan kom blodet igång alltmer efterhand. Vet hur jobbigt det är! Men en liten tröst är ju som andra skrivit, att du bevisligen blir gravid med IVF. Kram
Bäbifabriken - jag är tvärtom. Jag väntar alltid till TD med att testa. HATAR att se minus, vill bara se plus Har alltid börjat blöda innan TD så den här gången, när jag klarade mig förbi TD så var jag ganska säker på att det skulle bli plus, och det blev det ju Om du vill tjuvtesta så tycker jag du ska vänta till rd 11-12. Då borde det visa ett korrekt resultat. Jag tycker det är onödigt att riskera att få ett felaktigt resultat och bli ledsen i förtid. Lycka till hur du än gör!
Junie - jag har aldrig haft crinone utan bara vanliga vaggisar. Jag fick instruktionerna från min klinik att vid plus fortsätta med vaggisarna till v. 6, tror jag att det var. Jag hade några över efter v. 6 och fortsatte några dagar till på eget initiativ. Kändes skönt att ta dem även efter plus. Kan du prata med kliniken om din oro?
Bäbifabriken - "den som väntar på något gott väntar aldrig för länge"
Jag måste erkänna att jag också hatar att vänta och är grymt otålig men hela den här barnlöshetstiden och IVF-processen har gjort att jag fått träna på mitt tålamod. Nu har jag faktiskt blivit riktigt duktig.