Vi som har endometrios och gör IVF- nr 2
Tyvärr för mig idag.
Tyvärr för mig idag.
Tack för alla "kramar"
Lycka till ALLA!!!
Är det snart dags för en ny tråd här ?? Trådarna är väl bara igång 3 månader?? Vill inte tappa bort Er.
Hej på er!! Har hållt mig borta ett tag..men nu e jag tillbaka. STORT grattis Turkisk peppar! Du bär på en liten vilding som verkar göra allt tvärtom, eller?? Och TESS: jag har tagit samma tabletter vid mina 2 FET, har svår endometrios... På måndag ska jag på ett läkarbesök på den nya kliniken, vi ska börja om på nytt eftersom våra landstingsbetalda försök är förbrukade. Så vi får se vad som händer efter måndagens besök. Ska även träffa en läkare på vår gamla klinik, för ett sista samtal, där vi ska tala om hur felbehandlade vi har blivit. Så 2 läkarbesök på en å samma dag. GRATTIS alla som är igång, ruvar plussar, och ja allt annat. Är det inte våran tur i år?? /M
På tisdag är det dags för VUL efter suprecur start den 21/4, nu får vi se om kroppen tagit åt sig medicinen och jag kan få börja med puregon.
Massa tråkigt som har hänt i tråden...men GE aldrig upp!!
Det är viktigt att försöka ha kvar lite hopp.
Min väninna gick igenom 5 IVF med 2 embryon varje gång, blev inget. Sen började vi plugga och vips så var hon gravid. Nu är A snart 5 år.
Så kämpa på, det tänker jag göra iaf.
Håller tumarna för Er ALLA.
Turkisk peppar: Hur har du det?? Vilken gravvecka är du i??
För min del är det suprecur som gäller och börjar med puregon den 18/5. VUL den 28/5 och förhoppningsvis ÄP i vecka 22.
Jag säger som Turkisk Peppar: 2010 är VÅRT år. Nu ska vi med endo få en massa plus, eller hur???
Må gott ALLA.
Gräddnosen: Jag har sprayat sedan den 21/4 och håller på så puregonen är ju sprutor
PÅ tisdag är det dags för mig att starta upp med PUREGON. Jag håller tummarna att detta skall gå vägen. Längtar så in i efter att få bli mamma och mannen längtar lika mycket efter att bli pappa.
Lycka till alla.
sprattanjansson: Ja idag har jag tagit min första puregoninjektion. Jag tar 125 enheter, har gjort det vid 2 tidigare behandlingar och det har resulterat i ca 10 ägg varje gång. ALLA befruktade och ca 2/3 har varit perfekta och delat sig som de ska. Så jag har fått 8:a celliga tillbaka och totalt hade jag 11 till frysen. Nu har jag ett kvar i frysen.
Lycka till med ditt sprutande, så nu kan vi följas åt här på FL.
Må gott ALLA.