Inlägg från: Selfish Geene |Visa alla inlägg
  • Selfish Geene

Jesus Mirakel Tråd 3

Svantesson skrev 2011-09-28 12:57:47 följande:
    Jag tillhör inget.
    jag tro att h*n undrar om du är ett jehovas vittne.

Så, är du ett jehovas vittne? 
  • Selfish Geene
    Svantesson skrev 2011-09-28 12:52:30 följande:
    Jag byter inte nick?
    jag lurades kanske av att ni använder frågetecken på samma kreativa sätt (och gör samma ugrundade uttalanden om världen ni lever i)

Jag kanske lät mig vilseledas av min önskan om att Användarnamn skulle vara den enda i sitt slag....

Ber om ursäkt isf 
  • Selfish Geene
    Användarnamn skrev 2011-10-19 20:29:34 följande:
    Varför skulle människan vara ansvarig för att de bosätter sig där risken finns :)
    Majoriteten av dom har inte bosatt sig i katastrofdrabbade områden, de föddes där utan möjlighet att själva påverka sin boendesituation.

Om Gud finns och är god och allsmäktig så skulle han förståss kunna hjälpa dessa människor, men väljer (som vanligt) av någon anledning att inte göra det 
  • Selfish Geene
    Användarnamn skrev 2011-10-19 21:04:14 följande:
    Det man sår får man skörda.
    Hur menar du att en barn som föds in i svält och fattigdom "skördar det han sår"?
  • Selfish Geene
    Användarnamn skrev 2011-10-19 21:12:10 följande:
    Måhända därför föräldrarna tagit mediciner, kommit i kontakt med skadliga kemikalier e t c
    Ganska karakteristiskt för Gud att straffa barnen när föräldrarna syndat
  • Selfish Geene
    KristenTjej84 skrev 2011-10-22 11:45:46 följande:
    Det där var väldigt moget...
    Menar du att Jesus inte visar sig i hundändor?
    Hur kommer det sig då att du kan se en tydlig bild av frälsaren i vovens ändalykt? 
  • Selfish Geene

Moderator har efter noggrant och opartiskt övervägande beslutat att Jesus uppenbarelse i en hundbak är provocerande medan Jesus i ett moln inte är det.

Jag respekterar moderators beslut och kommer i framtiden bara publicera bilder på Jesus ovan hundrumpe-nivå men under molnhöjd.

Så, håll till godo! 
    (jag kallar bildserien "Jesus mellan himmel och bak")

"Pancake-Jesus"

"Wallmartrecipie-Jesus"

"Iron-Jesus"

"Window-Jesus"

• Selfish Geene
    KristenTjej84 skrev 2011-10-23 19:53:48 följande:
    Sitt du som icke kristen i ett rum med 400stycken kristna som sjunger att Jesus öppnat pärleporten genom sitt blod, i en kyrksal 2 timmar så får du en hum om vad jag talar om..detta pågår i evighet i himmelen.

Jesus fucking christ!!

Jag kan inte säga hur glad jag är att jag slipper uppleva den tortyren
  • Selfish Geene
    KristenTjej84 skrev 2011-10-23 20:01:30 följande:
    Kan tilläggas att i himmelen finns det flera miljarder kristna, inte bara 400, som prisar Jesus för hans försoning och frälsning..
    Tar tillbaka mitt tidigare påstående, jag är OÄNDLIGT jävla tacksam att jag slipper spendera evigheten med Carola och flera MILJARDER andra galningar 
  • Selfish Geene
    KristenTjej84 skrev 2011-10-23 20:36:39 följande:
    Jag säger tvärtom, jag kommer älska den atmosfären, finns inget så underbart och fridfullt.
    Tycker redan den härliga närvaron av Jesus är ljuvlig då tusentals kristna prisar honom under Jesus manifestationen varje maj månad, kan knappt vänta tills jag får vara i den atmosfären i evighet:)
    Jesus är vägen sanningen och livet, enda vägen till himmelen tar man emot honom och låter honom fylla sitt andliga tomrum, så trivs man med likasinnade och känner sig hemma där.
    Det kanske beror på att jag inte har något andligt tomrum som tanken inte känns särskilt lockande
Svar på tråden Jesus Mirakel Tråd 3