-
-
-
Samtliga på dessa bilder är ateister!
-
M C skrev 2011-06-27 01:13:04 följande:...och ateisterna tenderar att gå vinnande ur striden.
Frågor på det?
Alla förgör jordens natur, så vinnare finns inga. -
Ateistisk tro.Toboas skrev 2011-06-27 08:29:53 följande:Nej, det är de inte. Flesta på bilderna har en tro på en gud vilket gör dem till teister.
-
Selfish Geene skrev 2011-06-27 14:36:13 följande:men inte så nära som Jv trott vid merToboas skrev 2011-06-27 08:29:53 följande:Nej, det är de inte. Flesta på bilderna har en tro på en gud vilket gör dem till teister.
Vad har JV med att vi förstör jorden och värdsledarna inte klarar av att styra att göra?
Förklara, eller är det bara floskler du skriver?
www.svd.se/nyheter/utrikes/gore-kritisk-till-obamas-klimatpolitik_6272730.svd -
Vad gör ateister, de förstör naturen och krigar som alla andra, så vad gör ateister?Tyrell skrev 2011-06-27 15:21:29 följande:Ateister gör något åt saken, teister lämnar lösningen åt Gud och fortsätter sitt destruktiva beteende.
Förvånansvärt få världsledare är ateister, kanske därför som de inte kan göra något åt saken. De tror att Gud kommer och räddar dem. -
Användarnamn skrev 2011-06-27 15:56:46 följande:Vad gör ateister, de förstör naturen och krigar som alla andra, så vad gör ateister?Ock vad har det med att vi förstör naturen att göra ????Jamo skrev 2011-06-27 15:23:45 följande:Glöm inte katolikerna, kan göra vad skit som helst så länge de biktar sig, ber om förlåtelse och ångrar sig
-
Nenar du att präster har tro?Toboas skrev 2011-06-27 17:01:43 följande:Nej, ateism är frånvaro av tro. Det är alltså fel att tala om ateistisk tro på samma sätt som man inte kan tala om en "ljus nyans av svart" eller en fyrkantig cirkel. Det rör sig alltså om troende personer och inte ateister på dina bilder.
Då gjorde man inte så här:Könsneutrala vigslar i Svenska kyrkan
I oktober 2009 beslöt Svenska kyrkan att par av samma kön får vigas i kyrkan.
Beslutet föregicks av att Sveriges riksdag några månader tidigare röstat ja till könsneutrala äktenskap. "Svenska kyrkan blir därmed en av de första kyrkorna i världen att frångå den traditionella synen på äktenskap som en förening mellan man och kvinna", uppger Dagens Nyheter -
Vad har dessa länkar med Guds Son Jesus att göra???KristenTjej84 skrev 2011-06-27 17:33:30 följande:Då att vifta med vita fredsflaggan inte är någon videra succé i min tråd då bråket urartat, så tänkte jag i alla fall fortsätta dela med mig av det som tråden i första hand hamnar om Jesus och allt som rör honom:)
www.sidroth.org/site/News2?abbr=tv_&page=News... här bjuder jag på veckans Sid Roth avsnitt, som hamnar om profetior och varningar gällandes framtiden och vad USA har att vänta sig om de fortsätter att gå emot Guds plan med t ex Israel.
www.about-god.com/ samt fler fantastiska vittnesmål om Jesus, och olika sätten han påverkat människors liv.
Varsågoda, ha en fortsatt trevlig vecka allihopa:)Matt 7:21- 23
” 21Inte alla som säger ’Herre, herre’ till mig skall komma in i himmelriket, utan bara de som gör min himmelske faders vilja. 22 På den dagen skall många säga till mig: ’Herre, herre, har vi inte profeterat i ditt namn och drivit ut demoner i ditt namn och gjort många underverk i ditt namn?’ 23 Då skall jag säga dem som det är: ’Jag känner er inte. Försvinn härifrån, ni ondskans hantlangare!’”
Guds Son gjorde klart att inte ens de som gör sådant som liknar det som det getts befallning om, men gör det på fel sätt eller med fel motiv, får komma in i Guds kungarike, utan blir fullständigt avvisade. (Matt 7:15–23)