Maskrosungen:
Jobbigt med illamåendet! Håller det i sig hela dagarna eller är det mest på morgonen det är jobbigt? jag mår oxå lite illa, men det är när det blir för långa stunder mellan mat, så det har blivit mycket fruktätande denna veckan. Spännande med vul imorgon! Skall hålla tummarna att allt ser bra ut, men det är klart det kommer göra!! När det gäller vul:et vi ska på 1 sept. så kommer jag vara i v 7 (v6+4) Samira trodde att det skulle fungera när jag frågade om vi inte skulle tagit en senare tid, så vi får hoppas att hon har rätt
Jag hade nog inte kunnat hålla mig om att berätta när ni skall träffas alla som imorgon kväll. Men som du skriver kan det ju vara bra att berätta lite senare under kvällen, så behöver det inte kännas som ni "skäl middagen". Jag kunde inte hålla mig gällande en kompis jag pratade med hörromdagen. Hon är själv gravid, har haft ganska många missfall innan, så jag tänkte att om mot all förmodan inte skulle gå bra kan det ju vara skönt att kunna prata med henne oxå... därför kändes det okej att berätta för henne så tidigt. Sen kommer det hit 2 kompispar i helgen, båda gravida, då kommer vi nog inte heller kunna hålla tyst. Annars skall vi vänta till v.12 (tror vi) innan vi berättar för fler.