fendt87 skrev 2010-07-19 17:11:55 följande:
hoppas hoppas! jag håller tummarna (som alltid, börjar känna mig lite begränsad i mitt arbete när jag håller tummar hela tiden). köper du äl-tester på internet eller?
jodå, jag hittade jättemycket fint i ullared. det gick åt några tusen men nu är typ allt fixat förutom spjälsäng och skötbord. men det får bli en tur till ikea snart.
hoppas allt är bra med er andra också!
Vad roligt att fixa inför bebisen. Har/kommer ni ta reda på om det är en kille eller tjej, eller köper ni neutralt och unisex? IKEA är oxå roligt att shoppa på... brukar alltid gå och drömma mig bort i spjälsängsavdelningen, men borde väl bli vår tur oxå någon gång.
Ja, jag har skickat efter äl-test på först
bebislycka.se, beställde massa sådana där stickor från dem men de funkade inte alls innan, gav utslag hela tiden. Testade dem även på en kompis och hon hade likadant. Gick därför över till CB-test, har ju inte fått utslag någon gång ännu eftersom jag förhoppningsvis hade min första äl på 7 år förra månaden. Men eftersom jag tog äl-spruta då kunde jag ju inte testa. Så känns faktiskt lite spännande nu...