• Blom

Vi som går på Linneamottagningen i Växjö del 3

Nu har jag skrivit på för det nya jobbet  =)  På samma arbetsplats men i stigande grad och lön. Bra för framtida mammapenning, om det skulle bli aktuellt Flört 

• Blom

Vi har valt att inte berätta för någon under hela vår utredning och under de senaste 3 årens historia. Fast på äggplocksdagen var vi tvugna att berätta för sambos föräldrar för de behövde vara med dotter som hade skolavslutning då. Det finns väl ingen annan giltlig anledning till varför man inte kan vara med på sin dotters första skolavslutning...

• Blom

Japp, har fått ovitrelle många gånger och det känns väldigt i brösten.....

• Blom

Hatar progestronet, mår så dåligt. Igår spydde jag tom av dem. Kappan, du har väl tagit det en gång innan, kände du ngt?

Testdag på onsdag, dag 22 efter äggplock. Tänker testa i morgon, vågar inte hoppas. Har konstant ont i magens nedredel, molvärk och haft det ett tag. Svullen mage också kan knappt knäppa byxorna..

• Blom

FIaLotta: Hur går det för dig??? Tänker på dig mycket!!!

• Blom

Hej befinner mig i malmö på hotell efter en dag med shopping. I morgon bär det iväg till Falsterbo. Med mig har jag dotter och ett blivande pyre i magen!!! Testade superplus direkt i morse. Nu hoppas jag att den får stnna kvar och att jag får sällskap av fleta magar!

• Blom

Tack alla söta vänner! Nu packar jag om och drar iväg söder´ut med flyget, är såååå flygrädd men kan ju inte dricka alkohol denna gång... Men har ju ngt roligt att tänka på.

FiaLotta: Har du ngt i fryser så du slipper göra om proceduren? Jag håller verkligen tummarna för dig nästa gång.

Kappan: Den känslan du beskriver hade jag när jag väntade min flicka, kände ingenting till v 6 då helvetet rasade ut ;)   Nu mår jag lite lagom illa så det lär väl inte bli bättre den här gången heller...

Ha det gott!

• Blom

Nu är jag på svensk mark igen efter en skön semester.

Fröken SY: Det hände mig en gång när jag ätit pergo att mensen aldrig riktigt kom igång. Besima sa att jag fick vänta. Två veckor senare hade jag ägglossning igen så mensen kom aldrig riktigt den månaden....

• Blom

Jo. Tack. Ständigt illamående men det hsr jg nog förtjänat. Går hyfsat om jag äter ofta... har försökt få tag i ngn som kn gör ultraljud, msn gör det efyer ivf i v 7-8. Kvinnokliniken vägrar mkt oyrevlig eftersom jag gått privat... tänkte i mitt stilla sinne tt det är just pga de m som jag går ptivat.

• Blom

Ursäkta alla skrivfel. Små tangenter på mobilen...

Svar på tråden Vi som går på Linneamottagningen i Växjö del 3