fröken sy skrev 2010-07-13 17:25:11 följande:
Det har varitit lite jobbigt för det har pendlat fort mellan hopp och förtvivlan här. I lördags var jag ganska säker på att jag troligen var gravid, brösten hade blivit jätteömmande, illamående och allmänt konstigt mående. Men sen på söndagen var symtomen som bortblåsta, och på kvällen där fick jag mörkare flytningar. Tänkte att det säkert var biverkningar från sprutan och så kanske värmen som gjorde symtomen dagen innan. Kändes som mensen var på intågande. Gick och väntade hela måndagen och idag på att de skulle sätta igång, men har inte gjort det. Bara pytte,pyttelite blod. Är på dag 29 idag, 15 dagar sedan jag tog sprutan... vad kan det vara om det inte är mens? Men vet ju inte sätter kanske igång imorgon. har
iaf köpt ett test så jag har tänkt testa imorgon på morgonen, men känns lite som att jag kommer få ett fett minus och mens som tågar in så fort jag testat...
jag hade lite färgade flytningar som jag trodde var början till mens innan jag fattade att jag var gravid :)
och även efteråt, kan vara gammalt blod (äckelvarning!) som ligger kvar som kommer ut när det börjar hända nya grejer i livmodern.
jag håller tummar och tår för att du ska få ett fint plus. uppdatera oss i tråden om vad det blev.
kram till dig!