Vi som går på Linneamottagningen i Växjö del 3
Tack så mycket för era tips ang förberedelse inför måndag. Vi skall försöka läsa på så mycket som möjligt i helgen så vi har lite koll. Har ju läst runt ganska mycket innan också så jag tror jag har lite koll iaf...
Proverna som jag tog var dag 2-3 proverna, de skulle tydligen mäta en himla massa saker bla aktivitet i äggledare, hormonbalans ect. Har för mig att hon sa att det skulle ta ca två veckor innan man fick svar och att Besima skulle ringa så fort de kommit. Vet bara inte om jag vill få ett sådant samtal till jobbet, beror ju liksom på vad proverna visat. Är det bra är det ju inget problem, men ser det sämre ut vill jag nog vara med maken och inte på jobbet bland massa kollegor och elever. Visst har man blivit duktig på att klista på sig ett leende när man har lektion men vet inte om jag klarar det vid ett sådant här tillfälle... hoppas att provsvaren kommit till på måndag helt enkelt. Annars kanske man kan boka en telefontid med henne, hur har ni gjort?
Blom: Härligt Blom att det är på gång, det är ju svårt att säga hur ni skall göra men utifrån hur jag känner nu vill jag ju att det skall komma igång så fort som möjligt, är trött på att vänta så jag hade nog kört på nu innan sommaren. Är du oxå lärare förresten?
Kappan: Bra att proveran fungerade, så du skall lära dig ta sprutor nu. Vad är det man "sprutar" för?