• Ekorrfamiljen

Gekås vol 14

GossarnasMor skrev 2010-11-03 16:38:21 följande:
    Tror ni blir mycket folk på lördag eller blir det som en normal lördag med tanke på allhelgona?

Hur ser hyllorna ut är det mycket tomt överallt eller hinner personalen fylla på trots mycket folk.
    Har inte Allhelgona varit?
    Gud hjälper den som hjälper sig själv.. Inte f*n blev jag med barn för det!
  • Ekorrfamiljen
    himla skrev 2010-11-02 10:19:04 följande:
    Tassimon kostade 1299 :-
    ...såg att de hade den billigare här på coop förra veckan ... så frågan är vad det kommer för "jul"priser på den i affärerna runtomkring sen .... 
  • Ekorrfamiljen
    Snuvan skrev 2010-11-07 16:12:55 följande:
    En fråga: Jag åker ner på fredag och vill bla köpa nen gravidbola, ni vet en sånt halsband som pinglar men på vilken avdelning tor ni det finns? Bland smyckena eller bland bebisgrejerna?

Tänkte också kolla om de har några fina tavlor till den ettårige sonens rum, finns det några bland berngrejerna eller finns det några barntavlor på hem och hushålls avdelningen?
    Förut har de funnits vid babyprylarna vet jag iaf.
  • Ekorrfamiljen
    jojojojojo skrev 2010-11-22 08:30:01 följande:
    Melker 2007; köpte en åkpåse med päls inne, fårskinns kopia typ med dragkedja nertill och framtill, den går att öppna helt så det blir som en fillt!
    Kostade 229:- den va billigare än den med fleese (vet inte hur det stavas) och den va längre också!
    Men brukar inte de med fleece kosta 229:- ? Vet att de med fuskpäls brukar kosta runt 600 eller lite mer i vanliga fall..
  • Ekorrfamiljen
    Camilla D skrev 2010-12-04 22:46:59 följande:
    Gitarren kostade 300, så inte så billigt.

Har någon köpt fårskinnspläd där? Finns i olika färger va? Kostar? De är sånna man kan lägga bebisar på va (skulle man ju inte använda Ikeas till...)
    Finns det bättre någon annanstans till vettigt pris eller är dessa lika bra?
    Jag har köpt en naturfärgad och en svart. Har för mig att de kostade cirka 400:-/st. men jag är inte helt säker. De är iaf väldigt mjuka och sköna för en liten bebis.
  • Ekorrfamiljen
    sokie skrev 2010-12-06 19:33:36 följande:
    Jag tror att de plädar ni talar om är den som jag letade ihjäl mig efter på GEKÅS o bara hittade till överpris på tradera, gissa om jag blev överlycklig när jag steg in på Chilli o hittade samtliga färger dock stora plädar som man har i soffan men dubbelvikt blir den ju finfin för bebisen
    Det här är lammfällar för bebisar, har för mig att det var australiskt lamm (?) och de var i små storlekar. Vad är Chilli? Vad kostar fällarna där och vilka färger fanns?
  • Ekorrfamiljen
    Smultronhjärta skrev 2010-12-07 14:43:54 följande:
    Jag tror att plädar som det pratas om är lammfiltsplädarna(som även Chilli sålde iaf förra året)
    Sådana här
    www.tradera.com/Mjuk-Lammfiltsplad-NY-SISTA-P...

Finns till både liten och stor
    Jaha! Nää, det var inte en sån jag menade. Jag menade riktiga lammskinn som man lägger i vagnen, vaggan, pulkan eller på golvet för att göra det varmt och mysigt för bebisen. Sådana man kan köpa i barntillbehörsbutiker, fast mycket dyrare.
  • Ekorrfamiljen

Åhh, var de så billiga till och med!? Det var ett tag sedan (alldeles för länge) som jag var på Ge-Kås!! *hoppas på en tripp till våren åtminstone*

• Ekorrfamiljen
    sokie skrev 2010-12-07 21:47:40 följande:
    Chilli store (chillistore.se) är en affär som finns i Gbg (säkert i andra städer oxå), filtarna fanns i beige/vitt  svart/vitt  beige/vitt/stjärnor lila/vitt o kostade 199:- men dom var stora o jag köpte en liten på tradera för ett tag sedan till min bebis o den stora är identisk fast större.
    Tack för upplysningen. Den butiken finns inte här på Gotland iaf.
    Gud hjälper den som hjälper sig själv.. Inte f*n blev jag med barn för det! Eller jo..
Svar på tråden Gekås vol 14