• Ekorrfamiljen

Gekås vol 14

Ladyn skrev 2010-10-19 16:07:00 följande:

Appropå Kitchen Aid så var det ju nån här inne som sade sig ha sett att den låg på halva priset  (1999 kr ) på Gekås nu, vet dock inte om det stämmer...

Var det samma vara då? Finns det inte en typ mixer som kostar runt 2000:- och sedan en "degmaskin" för runt 4000:-
    Gud hjälper den som hjälper sig själv.. Inte f*n blev jag med barn för det!
  • Ekorrfamiljen

De har sitt eget märke Babyboom på nappflaskor och massor av bebisprylar och så brukar de ha MaM-flaskor.

Någon som vet om de har kvar kakfat i flera våningar. Gissar att de var gjorda av glas. Fanns med i bloggen för nåt halvår sen.

• Ekorrfamiljen
    Tingeling1981 skrev 2010-10-22 09:38:20 följande:
    VA? menar du att folk tagit sånt du lagt i vagnen? Hur orkar en del med att vara så dumma, slutar faktiskt aldrig att  förvånas.... Peppar, peppar har jag inte varit med om det själv.. Vet man var man ska sluta ställa vagnen då...
    Har hänt mig flera gånger också. Riktigt irriterande och tidsödande eftersom man måste gå tillbaka och hämta nytt. Inte så kul när man har barn med sig heller..
  • Ekorrfamiljen
    Peos Mamma skrev 2010-10-25 10:53:23 följande:
    Vagnarna är numrerade nu! Jag tog ett kort på mitt nummer med mobilkameran..:*S*
    Fast ett band är väl egentligen smidigare, då ser man den på långt håll. En kombination är iofs bäst kanske.
  • Ekorrfamiljen
    Ostbulle skrev 2010-10-27 00:55:08 följande:
    Någon som vet vad pippis hus/båt kostar?
    399:- har jag för mig.
  • Ekorrfamiljen
    IvU skrev 2010-10-31 09:59:22 följande:
    Halloj! Var i Ullared i torsdags och har lagt ut bilder i min blogg om ni vill se :) eeia.blogg.se/2010/october/shopping-pa-gekas....
    Fina bilder! De där bebisjeansen med en resårmudd och dragsko är sååå snygga, men tyvärr sitter de jättetight på min son och han är inte så värst knubbig om magen längre.
  • Ekorrfamiljen
    madeleeneee skrev 2010-11-01 14:58:56 följande:
    hej!
    vet nån vad den där åkpåsen med fårskinn kostar..??
    Runt 650:-
  • Ekorrfamiljen
    Mea 83 skrev 2010-11-02 09:59:01 följande:
    Hej! Är det värt att åka 160 mil tur och retur för att handla på Ullared? Vad säger ni?
    Shoppar du mycket så ja! Vi räknar såklart med resekostnader också när vi avgör om resan till Ge-Kås är värt det. Vi har cirka 40 mil enkel resa. Maken räknade ut att när han köpte några jeans till sig och så några uppsättningar vinterkläder till barnen så var resan "betald".

Sen tycker jag personligen att det är värt att åka till Ge-Kås och shoppa, även om man kanske inte sparar sååå mycket när man dragit av resekostnaden. Det är ju en upplevelse i sig att vara där.
Svar på tråden Gekås vol 14