• Ekorrfamiljen

Gekås vol 14

birkisch skrev 2010-12-30 08:49:16 följande:
    Vi skulle aldrig åka till Ullared, vi köper kläder på P&P. Där får man kvalitet.

Att handla på Ullared är säkert bra för de som inte har utbildning och anställning., 
    P o. p får du skriva så att vi outbildade arbetslösa förstår vad du menar!
    Gud hjälper den som hjälper sig själv.. Inte f*n blev jag med barn för det! Eller jo..
  • Ekorrfamiljen
    ulle85 skrev 2011-01-18 20:49:03 följande:
    Hej allihopa!
    Nu har jag inte läst igenom er tråd. Kanske min fråga har svarats på innan....
    Det är så att jag är gravid och är i stort behov av mammakläder/gravidkläder, speciellt byxor. Är det någon som vet hur utbudet är?
    De har toppensköna amningsbehåar till kanonpris! Utbudet på kläder till gravida kan variera kraftigt, men de har blivit bättre på att ta in fina kläder, tycker jag.
    Fem barn!? Det är ju .. typ Afrika!
  • Ekorrfamiljen
    fie m melwin skrev 2011-01-22 18:20:33 följande:
    Någon som vet hur storleksutbudet är på amnings bh:ar. Har dom äver för oss med större byst?
    Jag har köpt i både strl. 75E och 80E. Vet inte vad du menar med "stor" men jag tycker att min hylla är rätt stor.
  • Ekorrfamiljen

Oooh, vilka fina Molo-kopior! *vill haaaa till grabbarna att ha på dagis* Dumma F- och a-kassan som inte ger mig mina pengar.

• Ekorrfamiljen

... och alla andra i tråden som inte har möjlighet att ta sig till shoppingparadiset.

• Ekorrfamiljen
    Tjej 83 skrev 2011-01-29 10:15:01 följande:
    ligger en länk till bild på jackorna i bildtråden,   tog ett snabbt foto igår..  innan ja vek o vägde jackorna för att skicka dem, 
    hoppas det syns bra ändå  :D
    Man ska inte behöva ha plus längre (funktionen är borta, alla kan numera lägga upp bilder, göra omröstningar osv.)

Om du vill lägga upp en bild från exv. datorn i en tråd så finns en knapp under inläggsrutan där det står Ladda upp en bild. Då kan du ladda upp en bild från din dator eller från en webadress.
  • Ekorrfamiljen
    mammact skrev 2011-02-05 12:39:22 följande:
    jag har en man som går där flera timmar och ibland får jag till och med stoppa honom från att lägga ner saker i vagnen! )
    Min man älskar Ge-Kås och jag får absolut inte åka till fastlandet och gå på Ge-Kås utan honom.
  • Ekorrfamiljen

RUSTA har ju ganska fina ryamattor nu, förmodligen samma stil och pris som Ge-Kås.

• Ekorrfamiljen
    Kaerleksbarn skrev 2011-02-12 13:37:08 följande:
    Har jämfört med Rusta ett år eller två, de har bara den "garniga" modellen och dyrare än Gekås..
    Okej, jag såg att de hade för runt 499:- ganska stora, men de var nog bara glansiga.
  • Ekorrfamiljen

Hmm, skydden är väl godkända enligt svensk standard såvitt jag har förstått. Vi hade ett till vår son och det kändes likadant som det vi hyrde till storebror från barnbutiken.

• Ekorrfamiljen

Mina två yngsta har båda vuxit ur babyskydd redan innan de blev 6 månader (då orkade jag inte bära skyddet med dem i + att de satt illa) men det beror nog på att sönerna var lite större än genomsnittet.

• Ekorrfamiljen
    AochJsMamma skrev 2011-02-28 16:23:19 följande:
    annars vet jag att det finns en väldans fin ny turkos på Tradera.. Oskyldig
    Fin, men för dyr för min del just nu.

Varför skriver man inte ut märket förresten? Jag sökte på märket först.
  • Ekorrfamiljen
    HardrockGoddess skrev 2011-03-01 10:48:46 följande:
    Hej!

Jag är ny i tråden och undrar vad det menas med att man inte får efterlysa i tråden. Får man t ex inte höra sig för bland dem som nyligen varit på Gekås om den eller den varan finns inne?

Tacksam för svar!
    Jo, men du får inte be någon att köpa en specifik vara och skicka till dig. Då får man inboxa istället.
  • Ekorrfamiljen
    Jamtland4ever skrev 2011-03-04 10:10:52 följande:
    Hejsan. Ska ner till ullared nu den 25e mars. HAr lång väg att resa. Reser från åre och ner. Så har en liten fråga. Finns det bärsele eller bärsjal på ge-kås? hur mycket kostar den? Vad ska jag passa på att köpa mer där? har en liten dotter på 5 månader. framför allt vad bör jag tänka på för jag ska ha henne med mig. Kommer dock inte köra hela vägen på en gång utan kommer stanna i östergötland hos mina föräldrar ca 2 dagar innan så det inte blir så långt för henne att sitta i bilbarnstolen.
    Bäddset har de jättefina till både vagn och spjälsäng, bodies och byxor med fina tryck brukar finnas till bra pris, nappar, flaskor, tallrikar, bestick osv. till barn som Sofia sa. Leksaker brukar vara billigare än i vanlig butik; tuggleksaker, Fisher Price, Brio etc. Badleksaker, badlakan/capes, skötbäddar, underlägg, plastad frotté, amningsbehåar till dig... *vill också åka*
Svar på tråden Gekås vol 14