• winters

Gekås vol 14

Fanns massor av vinterkläder till barn där i dag, är mycket nyfiken på ett par handskar i softshell o gummi med piléfoder som inhandlades för 50 pix, såg jättemysiga ut!

Ingen kö in eller ut och även om det var en hel del folk så kändes det mycket mindre trångt med större gångar på t ex leksaksavdelningen.

Ska uppdatera pristråden sedan när jag orkar...

Oscar 091001
  • winters

Måste bara tipsa om en polarfleecejacka jag köpte till mig i måndags, jättemysig och väldigt snyggt klarblå. Att den kostade 129 kr gjorde ju inte ont heller! :)

Sån hade jag gärna köpt till Oscar oxå, men jag såg inga till barn.

Oscar 091001
  • winters

Var någon som frågade om vart strandtälten finns i pristråden. De ligger på nedervåningen, där det finns strandmadrasser, solstolar m m. En bit in i mittsektionen så att säga.

Oscar 091001
  • winters
    Kimberly88 skrev 2010-07-11 20:56:14 följande:
    Tror det är en "Fisher Price Rainforest, Take a long swing" som dem har där. Tror att den kostar 799 kr. Har hört att dem ska vara jättebra, och den kostar väl runt 1200-1300 i vanliga babyaffärer har jag för mig. Funderar själv på att köpa en :)
    Superbra, vi köpte vår där, fick många lugna stunder tack vare den när Oscar var liten! :)
    Oscar 091001
  • winters
    Ekorrfamiljen skrev 2010-08-01 18:08:08 följande:
    Var finns den fruktkorgen? På IKEA eller Ge-Kås?
    Kollade på all tygmat på IKEA nu, var ju vansinnigt fint, alla de varianterna måste flytta hem till oss!!
    Oscar 091001
  • winters
    Bubblan2 skrev 2010-08-05 11:01:41 följande:
    Krabbolina och Grymt sa grisen,
    jag köpte ju en Carena Easy och blev riktigt besviken.
    Framhjulen vobblade så in i norden så man kunde inte köra vagnen med en hand.
    Återigen, framhjulen blev vinda när vagnen var ihopvikt så jag åkte tillbaka till Barnens hus och bytte hjul.
    Två veckor senare var det lika igen! Nu har jag lämnat tillbaka den!

En fundering, vobblar era framhjul?
    Enligt Barnens hus beror det på att det är dubbla däck i kombination att de är svängbara.
    Jag kan rekommendera en Chicco Liteway, den är super! Enkla framhjul och dubbla därbak i stället, inga problem att köra med en hand, fullt liggläge och bra sufflet!
    Oscar 091001
  • winters
    Älska Livet skrev 2010-08-10 21:48:35 följande:
    Fast Lindex var ju inte vindtät, bara vattentät, och sen tyckte jag att den kändes mycket mindre slitstark än GeKås. Men jag köpte den ändå. Hoppas jag kan hitta en på GeKås i höst som är vindtät oxå!
    På KappAhl har de en som andas och är vind- och vattentät med förstärkt rumpa och knän. Finns i rött o blått 74-86 för 299 kr (225 med kupong) och går åt som smör i solsken! Skrattande
    http://www.kappahl.com/ProductImages/KAW_388165_F_1.jpg
    Oscar 091001
  • winters
    Ville Mor skrev 2010-08-11 13:36:25 följande:
    Hittar ingen direkt info på hemsidan. Letar efter något i 74, möjligtvis 80 till lilltjejen. Vet du om den är fodrad eller är det en skalvariant?
    Det är en skaloverall, vi kommer att köra på ull, fleece eller ullfrotté under de småkallare dagarna innan det är dags för vinteroverall.
    Oscar 091001
Svar på tråden Gekås vol 14