• winters

Gekås vol 14

Kan vi inte lägga in datumet priset gäller för i pristråden så kan man ändra det om det ändras och ändra datumet om någon köper samma sak för samma pris 2 månader senare?

Jättebra initiativ, ska se om jag hittar något kvitto, annars för jag in intressanta saker efter nästa besök om två veckor!

Oscar 091001
  • winters

Nu har jag uppdaterat pristråden med priser från förra året, ska försöka hitta årets kvitton oxå, har inte skrivit in allt, men sådant som antagligen finns i standardsortimentet och kan vara av intresse! :)

Lägg gärna till priser och/eller datum när man sedast såg priset på varan!

www.familjeliv.se/Forum-5-88/m52120528.html

Oscar 091001
  • winters
    jojojojojo skrev 2010-04-28 12:00:53 följande:
    hittade massor på den listan som har skrivits upp på inköpslistan nu, som jag hade glömt annars!
    Vad bra! :)

Är så många som frågar om pris på olika saker så det var verkligen ett bra initiativ att starta en pristråd, och som du säger kan det ju vara bra även för att komma på saker till shoppinglistan!
    Oscar 091001
  • winters

Någon frågade om pris på regnkläder, har för mig att det var väldigt olika beroende på material och märke. Men jag vill minnas att ett ofodrat galonställ från Abeko kostade 269 kr i stl 98/104.

Oscar 091001
  • winters

I morgon ska jag åka, något man inte ska missa den här veckan?! :)

Oscar 091001
Svar på tråden Gekås vol 14