• winters

Gekås vol 14

Någon som vet om de har Jamie Olivers stekpanna (28 cm) och vad den kostar i sådana fall?

Oscar 091001
  • winters

Ååh, invigde skaloverallen i dag som inhandlades förra året när Oscar fortfarande låg i magen, den var ju kanon!! Tänkte att en sådan måste inhandlas i större storlek till hösten, och så går jag in här och läser att de finns nu och i en massa härliga färger. Gaaah, måste nog åka dit på måndag, hade tänkt att vänta till nästa månad, men nu vet jag inte längre! :)

Vet någon om de lägger undan varor om man ringer, vill inte gärna åka dit om de inte finns, då väntar jag hellre tills de finns i lager igen.

Oscar 091001
  • winters

Frågade för ett tag sedan vad dynan till Tripp trapp-stolen kostade. Nu har jag varit där och kan meddela att den kostade 60 kr och funkar fint även till Stokke-stolen.

Annars kan jag som alla andra rekommendera skaloverallen, blev två nya som fick flytta med oss hem. Har precis börjat använda den som köptes förra året och är helnöjd!

Oscar 091001
  • winters
    Sagalin skrev 2010-03-30 05:37:09 följande:
    Finns det bara Spiderman på deras UV-dräkt till pojkar?Jag tycker det är så fult med Spiderman.
    Jag köpte med Cars, de var svarta med beiget på i stället för blått som det är på Spiderman.
    Oscar 091001
  • winters

Vi har stora plastpåsar i vår gratisblöjhink, en rulle med 50 st kostade 30 kr, tror att de är 30-40 l. Funkar jättebra, kommer aldrig köpa några refiller.

Rulle med hundbajspåsar har vi i skötväskan, kostade väl 5 kr på Gekås, super!

Oscar 091001
  • winters

De hårda resväskorna var Carlton har jag för mig och kostade 599 kr för 77 cm om jag inte minns fel, billigt var det iaf...

Oscar 091001
  • winters
    Smultronhjärta skrev 2010-04-19 14:17:43 följande:
    Denna är det som säljs på Gekås för 299:-www.lekmer.se/leksaker/Rutschkanor/Smoby%2C_R...
    Aah, det är en sådan som vi just köpt, känns jättestabil och bra. Man kan även koppla vattenslangen så att det blir en vattenrutschkana! :) Betalade oxå 299 kr i den lokala leksakshandeln.
    Oscar 091001
  • winters
    Lisa1976 skrev 2010-04-19 14:02:07 följande:
    Fladen är ju ett jättekänt flytvästmärke. Gör massa fiskeredskap också. Jag hade mycket hellre köpt en Fladenväst istället för en ClasOlsson!
    Fast det är Baltic de har på CO, är oxå ett känt flytvästmärke:
    http://www.clasohlson.se/Product/Product.aspx?id=73675144

Fast Fladen är ju oxå känt som du säger, de är nog jämnbra skulle jag tro, vi har båda men har som tur är aldrig behövt prova de på riktigt! :)
    Oscar 091001
  • winters
    kalmar brud skrev 2010-04-19 17:36:29 följande:
    har man tur så dom rear ut vintern overaller och sånt om man åker dit eller sån tur har man inte?
    det reades ut när jag var där för typ 1 månad sedan, så det kanske är utplockat nu...
    Oscar 091001
Svar på tråden Gekås vol 14