• Kaerleksbarn

Gekås vol 14

livet med barn skrev 2011-03-08 09:50:23 följande:
    någon som har bild på hur den där vaggan ser ut?
    någon som vet om dom säljer någon liknande säng som troll har?
    den där bedside crib, som man sätter ihop med ens egen säng? och vad den kostar isf?
    Vaggan va med i bloggen förra eller förr förra veckan
  • Kaerleksbarn
    elsy skrev 2011-03-12 22:44:35 följande:
    Undrar även vad Bobby cars å släp kostar?
    I höstas kostade bobbycaren 299kr, dottern fick en i 1årspresent i sept.. tror släp kostade 199kr!
  • Kaerleksbarn
    Humlan76 skrev 2011-03-15 10:30:20 följande:
    Jag var på Gekås i fredags och tycker att det var dåligt på mammaavdelningen just nu. Jag köpte ett par leggins (har ett par sedan tidigare) och de är underbara. Kolla vanliga damutbudet, finns en del som passar även när man har mage (kanske inte byxor då). Fick mig iaf en fin blå kofta som är längre fram än bak och det bästa av allt är att jag kommer kunna använda den sedan också!
    Tänkte bara flika in här att jag köpte endast "vanliga" kläder (förutom byxor) på damavd på Gekås då jag va gravid jan-sept 2009.. just för att kunna använda det sen och det fungerade minst lika bra
  • Kaerleksbarn
    Memme81 skrev 2011-03-16 08:39:13 följande:
    vad kostar bebis sängkläder, alltså till spjälsäng?
    Finns flera olika söta bäddset till spjälsäng allt från 99kr till 129kr om jag inte minns fel
  • Kaerleksbarn
    Tjej 83 skrev 2011-03-24 20:31:48 följande:
    ne så tråkigt! hoppas det finns en ny att köpa.

ska ev dit på lörda.
    hur ser den ut? har du nån bild på den?
    Hon har ju redan fått tillbaks den skrev hon ju
  • Kaerleksbarn
    Humlan76 skrev 2011-03-28 09:09:27 följande:
    Hejsan,

Är det någon som vet vad de har för bilstolar på Gekås givetvis vad de kostar?
    Bara allra första babyskyddet och sen bilkudden för "större barn", pris vet jag tyvärr inte...
  • Kaerleksbarn
    lissats skrev 2011-03-28 10:41:33 följande:
    Nån som vet om det finns Lego för dom allra minsta. (stora legobitar) Och pris? 
    Har sett lego från 2+, inte mindre.. vet dock inte pris!
  • Kaerleksbarn
    lissats skrev 2011-03-28 19:24:12 följande:
    Kaerleksbarn och Lisa1976 - Tack för era svar! Är ute efter dom största bitarna. Har sett en del Duplo på våra affärer men tycker att bitarna varit för små. Dom går liksom att stoppa in i munnen :/ Men jag får vänta med att beställa tills jag varit till Ullared och tittat, man vet aldrig vad man hittar ;) Skulle dock vilja ha för mindre än 2år :( 
    Ville också hittat lego till dotterns 1årsdag i sept men såg inte det någonstans
    Tvåbarnsmamma79 skrev 2011-03-28 20:35:47 följande:
    Nån som vet vad deras ryamattor kostar? Har de relativt stora ryamattor, ca 130*200?

Jättetacksam för svar!
    Köpte en stor ryamatta i aug, 599kr
    Precis tröttnat och lagt undan den eftersom den är lila, så skönt den inte kostade en förmögenhet..
  • Kaerleksbarn

Någon som varit där nyligen och vet i fall "fiskartröjorna" till barn finns kvar och pris?
    Va med i bloggen för någon vecka sen..

• Kaerleksbarn
    höstäpple skrev 2011-03-29 16:46:11 följande:
    Någon som har koll på om det finns gåstolar på Gekås?
    Vi köpte vår gåstol där april förra året för 319kr
Svar på tråden Gekås vol 14