• Kaerleksbarn

Gekås vol 14

Kimberly88 skrev 2011-02-15 21:33:52 följande:
    Hej hej! Hoppar in här med en fråga som jag hoppas någon har svar på
    På denna sidan: dsgh.se/category/babytillbehor/ata/page/2/ står det att deras matstol till barn kostar 529 kronor. Är det någon som vet någonting om denna stolen? Får man bygel till? Om inte, finns det att köpa till då? Är den lika bra som IKEAS Tripp trapp, ser den ut som IKEAS? Mycket tacksam för svar då en kompis ska upp till helgen, så det hade varit bra att veta.
    Vi köpte Gekås "Tripp trappstol" i feb förra året då dottern va 5mån,
    bygel ingår så det enda du behöver köpa till är dyna som finns i olika mönster på Gekås för 59kr
    Vi är mycket nöjda med stolen och dottern likaså, som snart blir 17mån!
    Kostade 529kr då vi köpte den men tror den höjts till 549kr nu, absolut prisvärd med tanke på hur många år den används!
  • Kaerleksbarn

Vår dotter är snart 17mån och har fortf sitt första babyskydd, så frågan är hur "liten" man är om man är liten nog för Gekås babyskydd?

• Kaerleksbarn
    Kimberly88 skrev 2011-02-16 23:09:09 följande:
    Camilla D skrev 2011-02-16 12:25:26 följande:
    Vi har med tripp trapp stolen, är jättenöjd med den! Bygel ingick. Är stabil och stadig, barnen sitter bra i den. Jättenöjd!
    Tack så mycket för infon! Ja det är verkligen inte mycket pengar man lägger ut. Men kommer ni ihåg ungefär hur stort paket var som stolen va i? Alltså var paketet platt eller var det stort på alla håll, var det jätte långt? Tänker mest på hur väl det får plats i en bil som kommer vara fullproppat med saker från gekås
    Paketet va väldigt platt och ungefär en halvmeter "högt" om man kan säg så
  • Kaerleksbarn
    Miah21 skrev 2011-02-17 09:47:12 följande:
    Drömde att jag var på gekås i natt. Gissa om jag blev besviken när jag vaknade upp i sängen och inte på gekås.

Ska dit i maj men har redan fixat en lista för inköp.

Någon som har koll på bilstol för barn från 1år och uppåt.
    Pris, färg??
    Har också drömt att jag varit på Gekås många många gånger
    Tyvärr (vad jag läst tidigare i tråden) har de bara babyskydd och vanlig "bilkudde"...
    Är också snart ute efter "nästa stol" efter babyskyddet nämligen!
  • Kaerleksbarn
    kakan88 skrev 2011-02-17 12:48:17 följande:
    Hej! Är det någon som vet om de har resesäng på Gekås? Vi ska dit imorgon och vore perfekt om de hade det Glad
    Japp, den kostade 329kr i våras när vi kikade på den senast.. kan vara höjt pris!
  • Kaerleksbarn

Skickade bud med en vän idag och de hade varken säkerhetsspärrar eller Lillgårdens servetter
    Med andra ord väldigt utplockat tydligen, enda positiva va att det va JÄTTELITE folk trots det är lov!

• Kaerleksbarn
    Jiinii skrev 2011-02-17 22:20:13 följande:
    försöker igen...
    såg att någon sa att det fanns glansiga rya-mattor på gekås...
    priset var det 499??
    vilka färger fanns?
    Vi köpte en glansig ganska stor för 599kr i aug.. då fanns mörklila, melerad ljusare lila, vit o svart
    Men då kollade jag iofs endast på de stora storlekarna...
  • Kaerleksbarn
    JennieLind skrev 2011-03-01 12:27:41 följande:
    någon som har erfarenhet av deras "shoppingvagn" till barn? den är ju i plast, hur är kvaliten? Funderar på att köpa en så¨dan till sonen nu när han fyller år. vet någon pris? :)
    Dottern på 15mån i julas fick den i julklapp, hon älskar den.. tror den kostar 199kr
  • Kaerleksbarn
    Jamtland4ever skrev 2011-03-04 10:10:52 följande:
    Hejsan. Ska ner till ullared nu den 25e mars. HAr lång väg att resa. Reser från åre och ner. Så har en liten fråga. Finns det bärsele eller bärsjal på ge-kås? hur mycket kostar den? Vad ska jag passa på att köpa mer där? har en liten dotter på 5 månader. framför allt vad bör jag tänka på för jag ska ha henne med mig. Kommer dock inte köra hela vägen på en gång utan kommer stanna i östergötland hos mina föräldrar ca 2 dagar innan så det inte blir så långt för henne att sitta i bilbarnstolen.
    Vi jagade bärsjal på Gekås när dottern va nyfödd sept 09, hade bara en modell o inte den vi va ute efter..
    dock till samma pris som den vi senare fann på minimundus.se (samma märke de har på BB)
  • Kaerleksbarn
    Pigelinen skrev 2011-03-07 14:47:37 följande:
    Har för mig att jag sett sånadär "fötter" till spjälsängen på Gekås som göra tt man kan gunga den lite... vet inte vad de heter men hoppas att någon fattar, vad kostar de och vad kostar de i "vanliga" butiker? Är de bra?
    Det är Brios egna vyssan lull tassar som finns på Gekås för 199kr, vita o rosa har jag sett!
    Köpte vita men använde dem aldrig så sålde dem vidare o ångrar mig nu i efterhand...
Svar på tråden Gekås vol 14