• Kaerleksbarn

Gekås vol 14

ÄlskarMina skrev 2010-08-24 08:12:23 följande:
    på lördag är det dags för en tripp till gekås..var där senast för 10veckor sedan. Men sen dess har vi varit på UL och vet att det är en pojke i magen så nu kan man inrikta sig på pojkkläder-gutt!  
    Tror ni att det är förhållandevis lite folk iaf trots att det är lönehelg? de skriver ju trots allt att det är lite lågsäsong nu och de flesta i tråden verka tyckt att det varit lugnt? *hoppas!

jag undrar om babyvakterna som finns i pristråden-doro och philips. Vilken är något att ha? Vart finns de i varuhuset? 
    Sådär gjorde vi också
    Va där tre dagar efter UL i april förra året och bestämde sen att åka i slutet på aug  för att handla det sista.
    Vi har gjort likadant i år med bebis.. åkte i april och maj, sen ska vi dit nu på lörd!
    Va ju jättelugnt i lördags enligt bloggen så att det är lönehelg tror jag kvittar,
    främst nu när all semester är så gott som slut och skolorna börjat.. är så vi tänker i alla fall
  • Kaerleksbarn
    tinis77 skrev 2010-08-24 08:47:44 följande:
    Nu har vi bestämt att jag åker tii gekås i oktober och handlar julklappar! 5 år sen jag var där nu, börjar få lite abstinens..
    Min äldsta fick se en kaffebryggare och micro i leksaksaffären, nån som vet om det finns på gekås? Undrar även om andra köksprylar, serveringsset och liknande, om det finns och vad det kostar.
    Det finns massor med köksartiklar.. allt från grytlapp till micro och kaffebryggare
  • Kaerleksbarn
    Gurkan skrev 2010-08-25 17:17:34 följande:
    Mm börjar bli lite orolig när det är andra personen skriver och klagar på utbudet av kläder.
    Jag hade tänkt åka till Ullared och handlat kläder till lilleman i storlek 74 och 80 har ju dock 20 mil dit och 20 mil hem och om det inte finns så mycket kläder så känns det kanske inte så bra...
    Något som varit där nyligen och letat kläder i de storlekar jag är ute efter som kanske kan berätta lite mer om utbudet?
    Vi handlade jättemycket i de storlekarna i våras
  • Kaerleksbarn

Ska till Gekås på lörd, inte varit där sen april och maj
    Ska handla massor inför dotterns 1årsdag i september!
    Tänkte passa på att fråga om någon vet pris på vanlig enkel fleeceoverall?
    Hittat en jättefin på Lindex och det fanns inte många kvar, men vill ändå ha is i magen tills vi varit på Gekås

"Vasskorgar" man kan ha i exempelvis expeditmöbeln från Ikea, nåt som finns på Gekås? Storlek och pris i så fall?

Undrar även om någon vet i fall det finns sådana här eller liknande på Gekås:

www.ikea.com/se/sv/catalog/products/10154558

Och har någon sett om det finns "nessesär" som man kan hänga öppen på väggen?
    Finns på Ikea men den och det ovan är det enda jag behöver därifrån så känns onödigt att åka dit...

Hoppas någon kan hjälpa mig

• Kaerleksbarn
    Gurkan skrev 2010-08-25 21:36:55 följande:
    Skönt att höra att det fanns i våras!

Ingen annan som varit på Gekås nyligen och handlat i stl 74/80 som kan berätta om utbudet?
    Kommer handla i de storlekarna på lördag också, kan återkomma om utbudet
  • Kaerleksbarn
    jojojojojo skrev 2010-08-25 21:41:56 följande:
    någon som vet om de har andra matstolar än tripptrappen?
    vet att de har en som man sätter på en vanlig matstol oxå, men jag vill ha en som står på golvet
    Har inte sett någon mer matstol än tripp trappen och en man sätter direkt på bordet..
    förutom den du nämnde man sätter på en annan stol, bara läst om den i bloggen!
    Men kan kika på lörd om ingen annan vet här
  • Kaerleksbarn
    Gurkan skrev 2010-08-25 21:52:08 följande:
    Ja gör gärna det!
    Och om du gör några riktigt snygga fynd kanske du till och med skulle kunna tänka dig att lägga upp några bilder i bildtråden ?? :D
    Absolut
    Gör minst två Gekåsbesök per år (april/maj och slutet på aug).. före och efter semester o högsäsong!
    Gjorde så både förra året när jag va gravid och nu i år
    Perfekt att åka slutet på aug när sem är slut o skolor börjat, dessutom lagom innan dotterns 1årsdag^^
    Har bilder från två Gekåsresor men aldrig tagit mig tid att förminska alla bilder o lägga upp här

• Kaerleksbarn
    jojojojojo skrev 2010-08-26 21:02:25 följande:
    Någon som vet vad hoppgungan kostar??
    189kr i januari
  • Kaerleksbarn
    Tezz80 skrev 2010-08-27 08:30:27 följande:

Frågar igen, någon som sett Flexi Trax på Gekås?

Du är inte intresserad av att köpa en begagnad bana? Är nog två tillomed
  • Kaerleksbarn
    Tussan05 skrev 2010-08-27 19:35:18 följande:

Kkanske ska till ullared på söndag. Stod i Aftonbladet att det är denna helg som folk handlar mest på, eller i alla fall en av. Vet ni om det är vanligt att det är mycket folk just denna helg på året med tanke på löning osv?

Sen undrar jag om de har scrapbookinggrejer där? Nån som vet?

Tror jag inte stämmer då vi va där samma helg förra året, hur lugnt som helst
    Ska också dit imorgon i vanlig ordning...
Svar på tråden Gekås vol 14