• Kaerleksbarn

Gekås vol 14

lillaguldfisken skrev 2011-04-15 09:15:41 följande:
    Någon som vet om dom har resesäng för barn och vad de kostar???
    Japp det har de, kostade 329kr förra våren i alla fall
  • Kaerleksbarn

Någon som vet vad deras Elektrolux dammsugare kostar? Va nyligen med i bloggen...

• Kaerleksbarn
    dino77 skrev 2011-04-19 07:45:08 följande:

Halloj! Någon som vet om det finns det bärselar på gekås, typ babybjörn?

Rekomenderar bärsjalen från Minimundus.se
    Bebisen sitter mycket bekvämare och det är samma de har på BB som man får testa när man är där...
  • Kaerleksbarn
    firepuzz skrev 2011-04-21 08:59:08 följande:
    Så vill ni veta något eller så invoxa mig helst så är lätare att hitta vad jag ska kolla efter
    Vill du får du gärna kika efter vad deras Electrolux "väggdammsugare" kostar som va med nyligen i bloggen
  • Kaerleksbarn
    AochJsMamma skrev 2011-04-21 12:55:09 följande:
    passar på att fråga digm du sa för ett tag sen att ni har resesängen. Är den lättt o smidig att fälla ihop och att fälla ut? Enkel liksom? Eller kärvar den nåt?
    Nä då har du nog blandat ihop mig med någon annan
    Har däremot svarat på pris men har inte resesängen själva...
  • Kaerleksbarn
    Vill Ha Liten 83 skrev 2011-04-21 16:34:59 följande:
    Jag har en fråga angående nätkasse och hjulskydd till barnvagn!

Någon som vet om de passar till en Brio Happy och vilket pris de ligger på?

Sen så undrar jag om det fortfarande finns sådana där vyssan lull, eller bed rockers eller vad det nu kan heta?
    Alltså sådana man sätter under benen på spjälsängen som gör att man kan gunga/vagga sängen lite. Vad kan de då kosta?

Jättetacksam för svar då jag skriver lista och planerar lite inför den "stora" bebisshoppingen som kommer ske i Ullared 16/5!

Förresten, någon som har en åsikt om deras kuddar för spjälsäng/vagn? Jag har ju blivit rekommenderad att ha en mjuk kudde tills bebisen börjar röra/vända på sig själv så man undviker platt huvud... Är den väldigt platt, "stum" eller lagom mjuk? 
    Det enda jag kan svara på är vyssan lull tassarna och deras kudde till nyfödda

Vyssan lull kostar 199kr för fyra stycken och deras kudde är helt lagom mjuk o fluffig!
  • Kaerleksbarn
    Vill Ha Liten 83 skrev 2011-04-22 17:50:28 följande:
    Menar du att innehållet smulats isär vid tvätt eller ändå? Den kostar väl bara typ 13 kr (om jag inte minns fel) så det är ju ingen större förlust ifall jag behöver köpa en annan från Barnens hus eller liknande.
    Har aldrig hänt med vår kudde, kanske va ett måndagsexemplar
  • Kaerleksbarn

Fick leverans av min mamma som va på Gekås igår
    Köpte ny vagn i jan så igår kompletterade hon med ny skötväska, regnskydd, myggnät och parasoll så nu är nya vagnen äntligen komplett så man kan sälja den gamla! Är verkligen jättenöjd med deras skötväska, mer nöjd än jag trodde jag skulle bli.

Skulle dock behöva komplettera med fler gul/blåa studentballonger, hon köpte ett pkt på 6st ballonger..
    skulle behöva ett eller två paket till om någon har möjlighet att köpa och skicka till mig?

• Kaerleksbarn
    firepuzz skrev 2011-04-23 13:01:35 följande:
    Synd jac åkte nyss från gekås
    Attans!
  • Kaerleksbarn
    litenlitenliten skrev 2011-04-23 19:58:36 följande:
    Vi funderar på att åka dit i morgon. Har det varit mycket folk?
    Ja va tydligen en hel del folk igår enligt min mamma, mer än väntat!
Svar på tråden Gekås vol 14