• Kaerleksbarn

Gekås vol 14

Bambusa skrev 2010-08-08 22:16:45 följande:
    nån här som har koll på dh´juravdelningen,närmare bestämt hundarnas hörna?? är ute efter en klövjeväska eller fler om dom är billiga.. så slipprer dom slåss om vem som ska bära godiset..Flört storlekar skulle vara intressant att veta med..
    Va ett djurinslag i bloggen nyligen med jackor, korgar och allt möjligt
  • Kaerleksbarn
    Älska Livet skrev 2010-08-09 19:59:53 följande:
    Hej!
    Någon som vet ungefär hur mycket folk det blir på GeKås i veckan? Fortfarande massor, eller har det börjat lugna sig?
    Jättejättemycket folk idag enligt en vän, lugnar sig först mot slutet av månaden när skolor kommit igång..
  • Kaerleksbarn
    Trollungen03 skrev 2010-08-09 22:33:18 följande:
    Nån som varit i Ullared på senast tiden o sett om de har Bobbycar där? Vad kostar de?
    Bobbycar kostar 299kr, lärt mig efter så många gånger det frågats i tråden
  • Kaerleksbarn
    Kimberly88 skrev 2010-08-09 23:32:14 följande:
    samma här Oskyldig, har även lärt mig att släpet kostar 199 Skrattande
    Haha ja precis, det också
  • Kaerleksbarn
    Ruso skrev 2010-08-10 09:19:01 följande:
    Köpte till 9 åringen i lördags, 379 kostade det!
    Är nog billigare till  barn ja
  • Kaerleksbarn
    Nallepuhmamma skrev 2010-08-10 09:18:33 följande:

Hej kan ni ge mig tips på NÄR det är bäst att ka för oss?

Många har ju börjat jobba igen så bägge dessa kanske bra?

Men tänkte åka dit antingen nu Nästa vecka torsdag den 19:e eller Torsdagen den 26:e veckan därpå.

Är dessutom höggravid så det är ju jobbigt att behöva trängas bland massa folk i onödan alltså om det är överbefolkat där då

Förra året då jag va i v17 i v17 i april åkte vi och sen v33 åkte vi i v33, 30aug
    Undviker alltid Gekås juni, juli +halva aug sen dess!
    Helt lagom med folk slutet på aug och nu i april o maj med dottern insåg jag att vi får göra så i fortsättningen också även nu när hon är utanför magen.. åka på våren i april och sen slutet på aug, däremellan orkar man inte gå på Gekås varken med bebis i magen eller utanför!
  • Kaerleksbarn
    Lisslo skrev 2010-08-11 14:26:25 följande:
    Hemkommen efter årets besök i Ullared.
    Bodde på ett väldigt mysigt Bed&breakfast.

Nu till besvikelsen.
    Det är inte så himla billigt på Gekås längre. Är det bara jag som tycker likadant?

Iof handlade vi rätt mycket iaf. Men jag kände inte det där WOOWet som jag gjorde förr.
    Är det vi KUNDER som för betala för den feta utbyggnaden med restaurang, frisörsalong och sportbar??!!
    Kommer priserna smyghöjas allt eftersom?

De fynd jag gjorde va de som det va 50% rea på. Då känns det som jag lika gärna kunda ha handlat på Ö&B eller Lindex när de rear ut.

Är tveksam om det blir några fler resor ned till Ullared!
    Gekås har smyghöjt senaste 10åren, så nej.. är inte jättebilligt som många tror!
  • Kaerleksbarn
    Amelica skrev 2010-08-13 08:54:12 följande:
    hej, är det någon som vet vad dyna till en trip tarp stol kostar på gekås? har sett dem där när jag var gravid men det behövdes inte just då men snart ska vi inhandla en stol och då behövs dyna.
    59kr kostade den i april/maj
  • Kaerleksbarn
    Ruso skrev 2010-08-12 13:10:32 följande:
    Vilken affär har inte höjt priserna senaste 10 åren?

Det gäller dock att vara prismedveten så klart och inte "svälja" allt, men när jag samanliknar mycket av det jag köpt kan jag inte säga annat än att det just är jättebilligt... upptil tokbilligt för rätt mycket!
    Jadå, prismedveten så det ryker om det är jag
    Vi bodde 20min från Gekås när jag va liten nämligen så jag o min mamma har alla Gekåspriser i huvudet^^
  • Kaerleksbarn
    Mia386 skrev 2010-08-12 19:56:08 följande:
    Var på ge-kås och shoppade loss idag, notan hamnade på runt 2800 kr, massa babysaker :D
    Spjälsängen kostade 700 kr!! Tyckte jag var riktigt dyrt. Så det får bli en begagnad i stället :)  
    Ja allt utom just spjälsängen är billigt på babyavdelningen, på de stora sakerna är Ikea bättre
Svar på tråden Gekås vol 14