• winters

Gekås vol 14

Någon som har sett de här eller liknande Timberland-skor på Skoboo nyligen?

Oscar 091001
  • winters
    winters skrev 2012-03-22 16:34:23 följande:
    Någon som har sett de här eller liknande Timberland-skor på Skoboo nyligen?

Jag mailade Skoboo och frågade och det hade de inte just nu, men fick tips om andra de hade med pris o artikelnummer. Tydligen kan de både lägga undan och skicka, vilken service!!
    Oscar 091001
  • winters
    kalmar brud skrev 2012-04-25 12:46:48 följande:
    Men dom funkar tills man har tvättat dom alltså?
    jag tvättade aldrig mina, tyckte de knölade sig ändå. dock vill jag minnas att vagnskudden var bättre än sängkudden. men jag skulle oxå rekommendera att köpa täcken där och kuddar i en riktigt barnaffär. se dock upp med storlek på örngott o påslakan, det finns två olika varianter!!
    Oscar 091001
  • winters
    kalmar brud skrev 2012-04-25 14:37:17 följande:
    Jag ska ha täcke och kudde till vagn/vagga. Inte så stora som till spjälsäng. Jag meilade Gekås och dom ska ha storlek 70*80 på täcken och 25*35 på kuddar.
    Det är samma storlek som finns i t.ex. babyproffsen. Men jag kan tänka mig att dessa är billigare än babyproffsen
    ja, det kanske var så det var att det bara finns en storlek till vagnen, men sedan till spjälsäng finns två olika, i lakanväg har de bägge på ullared iaf, men kanske bara en storlek på täcke o kudde, man får iaf dubbelkolla när man köper påslakan och örngott så att det är i samma storlek, för det skiljer några centimeter!
    Oscar 091001
  • winters

någon som har sett stora grävmaskiner till sandlådan i plast? typ stora gula caterpillar.

Oscar 091001
  • winters
    LillfisenE skrev 2012-05-04 09:45:59 följande:
    Sån köpte jag när jag var där i påskveckan, under 50-lappen var det i alla fall och stor var den med.

ok, vad bra! är ute efter en sån där med lång arm eller vad det nu kan heta, men då finns det hopp iaf! 
    Oscar 091001
  • winters
    Radioactiive skrev 2012-05-20 22:07:46 följande:
    Hur har dom det med mammakläder?
    jag köpte tights, en fin svart tunika och en blekrosa kofta på rea, sedan några andra saker från vanliga avdelningen som funkar ändå, klänning, topp o tröja. det fanns inte jättemycket att välja på, många saker fanns i olika färger så först verkade det vara en del, men det som finns är ju billigt iaf! var där i tisdags.
    Oscar 091001
  • winters
    fenomena88 skrev 2012-06-06 14:29:55 följande:
    Hej!
    Jag ska till gekås i slutet av månaden. Är det någon som vet om de har barncyklar där? Och trehjulingar? Vet ni i så fall om de är prisvärda?

De har Kettlers trehjuling till bra pris, den är kanon med frikopplade pedaler, köp!
    Oscar 091001
  • winters

min son önskar sig ett dinosauriekalas när han fyller år, någon som vet om det finns tillbehör till det?

Oscar 091001 ♥ BF121120
  • winters

någon som vet vad utbudet på piratskepp är nu? och kostar pippis hoppetossa ff 399 kr?

Oscar 091001 ♥ BF121120
Svar på tråden Gekås vol 14