31okt skrev 2011-04-06 11:21:34 följande:
Många skriver om pick-a-boo overaller. Vad är det för speciellt med dem?
Någon har även skrivit om att de sett påsar att förpacka t.ex. vinterkläder i, som man tar ut luften ur. Vet ni var de ligger någonstans i varuhuset?
Var ligger brandsäkerhetsgrejerna?
Trehjulingar till pojkar, finns det? Såg på bloggen att det fanns till flickor, men det har vi redan.
Ska dit om två veckor men har inte så mycket tid där så jag vill gärna vara så förberedd som möjligt på vad jag ska handla och var sakerna ligger.
Pick-a-boo-overallen är en skaloverall för ca 150 kr, mycket prisvärt alltså! Förra året kom de in för en månad sedan så nu ser det inte så ljust ut. Tur att jag köpte en till den här våren förra året, premiär i sandlådan i måndags, kanon! Hoppas att de kommer in igen innan vi åker ner i april så att man kan bunkra för hösten o nästa vår.
Vakuumpåsarna är på hemavdelningen, typ burkar, korgar o badtillbehör. Fanns bara för dammsugare sist och vi skulle ha till resa så att man kan pressa ur luften.
Trehjuling från Kettler finns, den är suverän med frikopplade pedaler. 399 kr. Röd, svart o gul.
Brandsäkerhet är jag osäker på, vill gärna ha det till fritidsgrejerna på nedre plan, men är inte helt hundra.