• AochJsMamma

Gekås vol 14

Smultronhjärta skrev 2011-01-23 20:37:07 följande:
    Ja visst är det Jag köpte till båda barnen, de får gärna sabba dessa på dagis och det kommer inte ens svida
    nä sant sant.. Alex har såna byxor i garderoben, med lapparna kvar..aldrig blivit av att vi använt dom..så tänker att de kanske blir samma med jackan..blir alltid att POP skalisarna åker på, då VET man att han är torr o varm.. men älskar ju regnbågen, sååå... Drömmer

Hörde att det fanns Lundmyr klädr på Gekås, stämmer det? Priser på ett ungefär isåfall?
    ★Stolt mamma till Alexander -08 & bebis BF 15/6 -11★
  • AochJsMamma
    mammact skrev 2011-02-05 12:39:22 följande:
    jag har en man som går där flera timmar och ibland får jag till och med stoppa honom från att lägga ner saker i vagnen! )
    oj, kan säga att min man är din mans raka motpol Han AVSKYR Gekås, varpå jag blir megastressad av att vara dä rmed honom. Så nej tack, åker helst utan honom.
  • AochJsMamma

är det någon som vet om Mack (lastbilen från cars ni vet..) i DUPLO varianten finns?? Min son har pratat om den sen i höstas, men hittar den ingensatns..nån som sett den där? Pris isåfall?

Ang yogamatta o hantlar så har det funnits tiidgare iaf, finn ssäkert nu med. Bra priser oxå. Finns hantlar i "fasta" kilon så att säga samt med skivor så man kan anpassa.

Pippihuset TROR jag kostade 199 i julas...

• AochJsMamma

en till fråga förresetn, vet att det har funnits en ståbräda som passar på Urban Jungle innan (kan den ha hetat Kiddieboard??), Är inte Gekås babyboom iaf... de senaste gångerna jag har varit nere har de inet haft den, nån som vet om den finns igen nu? eller nån annan ståbräda som passar på just UJ

• AochJsMamma

smultron: vet du om Mack lastbilen (i Duplo, inte den vanliga) finns o pris isåfall?

• AochJsMamma
    Minikatt skrev 2011-02-21 12:13:42 följande:
    Tack för svaret! Ska bli kul att åka ner, fasar bara för att det kommer vara grymt mkt folk...

En fråga till förresten. Vi ska som sagt träffa ett par kompisar och äta lite lunch med dem. Finns det nån bra, lite lugnare restaurang i närheten av gekås? Det är ju inte så mysigt att sätta sig på Burger King menar jag...
    jag har inte ätit där själv än, men det ska tydligen finnas ett ställe som heter Stantons (tror jag det var??) som ska vara bra. Har bara ätit på BK eftersom vi oftast ätit innan vi skaköra hem o vill slänga i oss nåt snabbt bara.
  • AochJsMamma
    winters skrev 2011-02-21 13:10:53 följande:
    den fanns för två veckor sedan iaf, har för mig att det var 449 kr, men jag vågar inte lova...
    åå tack!!! sonen tar  fram Duplo katalogen varje dag o pekar på Mack, gjort länge nu som sagt.. så nu kan jag äntligen köpa den till honom då
  • AochJsMamma

usch ryser! Underbart att hör atat ni mår bra! Måste ha varit rejälvt skrämmande o du har helt rätt, skit i Ullared, hur roligt det än är där så är det faktum att ni mår bra tusen ggr viktigare!! Kram.

• AochJsMamma
    sarsparis skrev 2011-02-27 19:41:45 följande:
    Nån som vet vad en skötbädd kostar och vi vilka mönster de finns i? Är tyget avtagbart och tvättbart?
    ca 150 kr har jag för mig, den vi har avtagbart o tvättbart tyg.
  • AochJsMamma
    Du och Jag ver2 skrev 2011-02-28 15:34:19 följande:
    Nu börjar det bli dags igen! Nån som vet om de superbraiga regnoverallerna finns inne igen!?
    annars vet jag att det finns en väldans fin ny turkos på Tradera.. Oskyldig
Svar på tråden Gekås vol 14