Gekås vol 14
Hörde att det fanns Lundmyr klädr på Gekås, stämmer det? Priser på ett ungefär isåfall?
är det någon som vet om Mack (lastbilen från cars ni vet..) i DUPLO varianten finns?? Min son har pratat om den sen i höstas, men hittar den ingensatns..nån som sett den där? Pris isåfall?
Ang yogamatta o hantlar så har det funnits tiidgare iaf, finn ssäkert nu med. Bra priser oxå. Finns hantlar i "fasta" kilon så att säga samt med skivor så man kan anpassa.
Pippihuset TROR jag kostade 199 i julas...
en till fråga förresetn, vet att det har funnits en ståbräda som passar på Urban Jungle innan (kan den ha hetat Kiddieboard??), Är inte Gekås babyboom iaf... de senaste gångerna jag har varit nere har de inet haft den, nån som vet om den finns igen nu? eller nån annan ståbräda som passar på just UJ
smultron: vet du om Mack lastbilen (i Duplo, inte den vanliga) finns o pris isåfall?
usch ryser! Underbart att hör atat ni mår bra! Måste ha varit rejälvt skrämmande o du har helt rätt, skit i Ullared, hur roligt det än är där så är det faktum att ni mår bra tusen ggr viktigare!! Kram.