Tack för alla svar =) Då blir det nog eftermiddags/kvällsbesök! Visst säljer de paraplyvagnar, någon som vet priset? Åhh, börjar det komma mera shabby chic =) underbart!!!
Min väninna ringde just och frågade om jag ville åka med på en tripp till Ullared på lördag ...men är det en "bra" dag? Nån van ullaredsshoppare som varit där en lördag innan barnbidrag? Långa köer?
Det lär nog vara ok med folk,trångt stundvis men inga direkta köer att tala om Inte in iaf!
vi ska till Ullared lördag den 8 maj. Jag räknar med att det är mycket folk och kö in i varuhuset. När tror ni att det är bäst att komma om man inte vill köa? Kl 8, 10, 12?
Allra bäst och minst kö får du nog om du kommer en stund innan 7 Annars hade jag kommit vid 8
Ingen liten människa som vet vad brios tax kostar som man drar efter sig. Eller om det finns andra sådan saker?
Brios tax brukar finnas men inte alltid och jag vill minnas att den kostar 70 eller 80kr.
Sen finns det mkt från Brios sortiment,helikoptern,giraffen,bil m.m till bra priser