• Smultronhjärta

Gekås vol 14

maggan75 skrev 2010-05-25 16:22:31 följande:
    Tack då var den ju inte billig det kostar den ju i leksaksaffären
    Jag har ju ingen aning om vad det kostar på andra ställen men jag kan säga att den på Gekås är riktigt snygg! Om en gunga size mega kan vara det
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta
    Kinne79 skrev 2010-05-25 17:04:46 följande:
    Köpte en massa bebispyamasar och tänkte nu tvätta dem, någon som har Walking babys pyamasar? Färgar dem av sig eller vågar man blanda mönstren när man tvättar eller ska jag tvätta alla separat?
    Jag hade tvättat aliihop tillsammans och kastat med en colour catcher.
    Ett tips är ju att inte torktumla om du kanske annars gör det-dessa krymper duktigt ändå vid tvätt
  • Smultronhjärta
    maggan75 skrev 2010-05-25 18:58:06 följande:
    Snygg och snygg men roliga  
    Ja jag ville också ha en(till mig själv egentligen även om jag sa att sonen nog skulle gilla den)men maken sa blankt nej..han känner sig fru lite för bra
  • Smultronhjärta
    Smultronhjärta skrev 2010-06-01 15:44:49 följande:
    Tack för den! Anmäld av mig{#lang_emotions_yell}
    *rättar mig själv*

Jag har inte anmält den någonstans(ännu) utan snarare mailat säljaren...
  • Smultronhjärta
    winters skrev 2010-06-01 16:19:24 följande:
    Oj då, vad är det med den annonsen? Eller säljaren rättare sagt?
    Inget fel på säljaren,som dessutom ska rätta till problemet nu
  • Smultronhjärta
    LillaLoppanT skrev 2010-06-01 16:51:38 följande:
    Anmäld? Varför det?
    Mina bilder....Men jag har alltså inte anmält den utan mailat säljaren
  • Smultronhjärta
    villa villekulla skrev 2010-06-01 21:47:54 följande:
    ska åka till gekås på fredag och ska ha med vår dotter på tre månader. Finns det micro på någon av fiken så man kan värma lite vatten till hennes mat?
    Eller hur har ni andra gjort som ger ersättning?
    Finns micro och vatten att tillgå på båda fikorna
  • Smultronhjärta
    Norrskog skrev 2010-06-04 20:41:22 följande:
    Det brukar finnas någon slags leksaksspis. Kanske Micki? 
    Japp- Mickis spis och sist jag kollade så kostade den 229:-
  • Smultronhjärta
    Thegran skrev 2010-06-08 18:00:03 följande:
    Min farfar sa nåt om att de skulle bygga en till våning på gekås. nån som vet om detta stämmer?

vad är det de gör om nu?
    Under vår intervju med VD Boris Lennerhov berättade han om de storslagna planer som står för dörren!

Varuhuset kommer att få en tredje våning som kommer att inhysa restaurang med plats för 500 sittande gäster, där chefen utlovar bra husmanskost till låga priser. Det kommer även, som vi nämnt innan, bli plats för barnen med ett större lekrum och fler amningsrum. Sen kommer det även att bli mer utrymme för det mindre shoppingsugna klientelet, gissningsvis en hel del herrar:
    -Det bli en softare miljö placerad på tredje våning med datorspel, internet och dagstidningar bland annat, berättar Boris.

På det nya våningsplanet kommer det även att bli en riktig coffee shop, som är tänkt som en lugn oas där automatkaffet är bannlyst och man kommer att kunna få både latte och cappucino till smarriga kakor.

Det kommer även att bli, tro det eller ej, frisörsalong inne på Gekås. Boris Lennerhov tippar på att även den kommer bli välbesöks av den manliga delen av kundkretsen.
    -Det kommer bli bra klippning till schyssta priser och då kan gubbarna se det som ett kombinerat tidsfördriv och nytta medan frugan shoppar.

I och med att det tillkommer både restaurang och coffee shop så kommer de nuvarande fiken på dam- och presentavdelningen att försvinna och ge plats för både mer butiksyta, plus en sportsbar mitt i varuhuset där man kan koppla av och titta på folkvimlet. Den kommer vara försedd med storbilds-tv och det kommer finnas både öl, vin och enklare förtäring.

Vi kan sammanfatta detta med att det hädanefter kommer vara näst intill omöjligt att ha tråkigt på Gekås Ullared! Så, sommaren 2010 kommer ni att hitta coffe shop, lekrum och allmänt ”herrdagis” på tredje våning och årsskiftet 2010/2011 kan ni slå er ner och äta premiärmiddagen på Gekås Ullareds egen restaurang.
Svar på tråden Gekås vol 14