Bipolär/manodepressiv sjukdom, vi fortsätter i ytterligare en tråd 2
men vad glad jag blir att du fick sova en stund. Det gör lite för måendet iallafall, eller tror jag iallafall, jag har ju en sömnsjukdom så jag gissar att andra har det likadant, att de mår ännu sämre om de får sova mindre....
förlåt att jag gnäller, jag vill så gärna vara ett stöd och ha min fasad som låtsas vara stark, men ni i tråden är de enda som finns i min värld som fattar hur man kan ha det.
Hatar min mamma just nu, för jag saknar min lillebror, jag har fan inte fått träffa honom på 8 år mer än 30 minuter. Jävla kärring, jag hatar henne, hur kan man vara så elak att man ljuger och hittar på och hotar och skit? Och håller isär två syskon?
man kan gnälla o stötta på en gång ska du veta.
jag vill inte att du känner att du bara måste stötta mig nu utan även gnälla av dig o få mitt stöd.
den där starka fasaden du nämner känner jag så väl igen. den masken har jag använtmig av i många år o gör väl nu också i många sammanhang när folk frågar hur det går. visar bara min totala SMÄRTA o sorg för ett fåtal.fel jag vet men är man inövad på att ta på masken så är det itne lätt att låta bli.
men jösses. vad är det för mor du har (ursäkta frågan)? hur kan en mor medvetet hålla isär sina syskon? låter i mina öron sjukt men jag vet ju inte varför o av vilken anledning hon gör så. men egentligen finns det INGEN anledning att göra så. hur gammal är din bror?