Bipolär/manodepressiv sjukdom, vi fortsätter i ytterligare en tråd 2
Pladder pladder..
Fler varma stora kramar till dig.
hallå jag ahr inte startat denna tråd för att det ska bli en massa tjaft.
ber en person om ursäkt så ska man ta emot den.
vi är alla bara människor o i olika faser i måendet så det är lätt att det blir missförstånd.
bättre att reda ut det än att hota med att lämna tråden.
ALLA som är här har rätt att vara här o ger man råd så gör man det inte för att vara elak utan för att hjälpa.
tjafsas det mer här så får jag dra mig undan ett tag (INTE lämna tråden) för jag orkar inte läsa om sånt nu mitt i min sorg.
jag hoppas det fortsätter vara det klimat det har varit tidiagre i tråden men ber man om råd o svar så får man ta de svara man får då vi alla är olika o har olika erfarenheter. jag ahr själv rått folkmånga ggr här att prata med sin läakre etc då jag känt att detta kan bara proffsen svara på o ingen har blivit sur för det.
red ut det nästa gång för det mesta kan bero på missförstånd.
när man skriver så är det lätt att det blir det.
jag backar ett tag nu.
Maia: du gjorde helt rätt som också skrev vad du tyckte om detta då du är en av dem som varit med i tråden nästan från början o vet att sånt inte förekommit förut. jag vet att det betts om ursäkt men rädslan för att det fortsätter gör att jag backar ett tag. går väl in o läser för att se hur klimatet blir o om det håller sig på en normal nivå där vi stöttar. men inga kommentarer från mig på några dar. orkar inte med en massa strul här i kombination med min sorg. råd msåte man få ge o då småte den som bett om råd inse att alla ger vi råd utifrån oss själva. just nu vet jag inte om jag kan ge råd o vad jag kan skriva utan att det tas emot fel. o mitt i min sorg efter en älskad son fixar jag inte det. hoppas klimatet fortsätter som innan för då kommer jag åter