Inlägg från: Stealth |Visa alla inlägg
  • Stealth

Bipolär/manodepressiv sjukdom, vi fortsätter i ytterligare en tråd 2

Varför har vi alla det tufft samtidigt????

Skaffa EGEN gillaknapp!
  • Stealth
    Maia skrev 2010-08-24 08:40:33 följande:
    Bra fråga. Kanske att många mått bättre under sommaren men nu är den snart över.

Själv så har jag nu satt ut dagsdosen antidepp och har jobbiga utsättninssyndrom. 
    Ja stesolid är slut i hela GBG sa de igår och slut hos distributören
    Skaffa EGEN gillaknapp!
  • Stealth
    Maia skrev 2010-08-24 09:35:49 följande:
    Känner mig lite piggare nu. Efter stesolid då. Det jobbiga är att jag måste räkna och planera varje ggn jag har behov av dem. De ska ju räcka ett antal dagar.

Har nu huvudvärk istället men hoppas det släpper snart, tagit alvedon. Fått lite plock undanstökat och har några grejer jag skulle behöva göra idag men tänker inte känna dem som krav utan fokuserar på sonen och sen ta det därifrån. Det enda jag måste göra är att gå till affären, gärna snart innan allt folk börjar strömma dit. 
    mina 25 tabletter ska räcka 10 dagar till. Nu har jag 23 kvar. Hade behövt ta en till nu, för jag jobbar mycket bättre, blir klarare i huvudet. Mår mindre dåligt liksom.
    Skaffa EGEN gillaknapp!
  • Stealth

Jaha då beställde jag en mobil. Smart.

Skaffa EGEN gillaknapp!
  • Stealth
    Maia skrev 2010-08-24 14:12:07 följande:
    Aj då. Var det inte behövligt? Kan du inte skicka tillbaka den sen och häva köpet?

Sambon fick mig igår att klippa ett kreditkort. Han tvingade mig naturligtvis inte utan vi pratade om det och det var mitt eget beslut. Känndes ganska skönt faktiskt. 

Jag ska fundera över det.... skulle gärna klippa mina kort med men... jag vill inte.

jag har en tid imorgon 8:10 på psyk. phew.

Skaffa EGEN gillaknapp!
  • Stealth
    Maia skrev 2010-08-28 07:18:59 följande:
    Är det nån av er som har antidepp tillsammans med stabiliserande? Bara nyfiken.
    jag har, Wellbutrin/Voxra
    Skaffa EGEN gillaknapp!
  • Stealth
    susye skrev 2010-08-29 14:01:16 följande:
    jag har provat flera antidepp men får såna biverkningar av dem så har ingen nu
    Jag tl voxran/wellbutrinen för att d inte är ssri för de ger mig mani.

Jag är så söndergråten så jag har huvudvärk som en idiot. Jag lipar och lipar och lipar.... blääääh.
    Skaffa EGEN gillaknapp!
  • Stealth
    Maia skrev 2010-08-29 21:39:29 följande:
    Är det så jobbigt nu..?
    *kramar om* 
    den ena katten kanske dör Gråter jag har inte stesolid nog att klara av två dagar till ens. Jag måste ju jobba imorgon, och ta honom till veterinären.. det gör så ONT för jag veta tt om de som hade han innan ahde behandlat honom hade det aldrig ens gått sähär långt nu går han med smärtor hela tiden och bara ... blääää

nu gråter jag IGEN fanfanfan
    Skaffa EGEN gillaknapp!
  • Stealth
    Maia skrev 2010-08-30 11:49:52 följande:
    Åh, vad hemskt! Det är fruktansvärt att förlora ett husdjur, en familjemedlem. Att det även beror på hur tidigare ägare hade kunnat sköta kissen bättre.. Förstår din sorg och besvikelse.

Massa kramar! 
    är hemma nu, han fick en massa mediciner och grejer, han kissar överallt fortfarande men det ger sig nog. Det ser ljusare ut. Somnar snart bara...
    Skaffa EGEN gillaknapp!
  • Stealth

började med lithium i förrgår, någon mer som tar det? Allt smakar ju PISS! Allt smakar salt! Jag vill inte dricka något för det smakar bara salt allting, de varnade för att jag kommer dricka massor, men hallå... är det jag som är knäpp?

Skaffa EGEN gillaknapp!
Svar på tråden Bipolär/manodepressiv sjukdom, vi fortsätter i ytterligare en tråd 2