Inlägg från: skrållan1978 |Visa alla inlägg
  • skrållan1978

Vi som försöker att få en flicka eller en pojke

Lajm: japp vi ska ta reda på länet vid UL. Vet ju iaf att mina 2 sista pojkar blev till på äldagen denna gången sexade vi 2 dgr före ÄL men som sagt, jag tror iaf det blev lite för nära inpå ÄL, men klart man hoppas att det var en liten tjejspermie som vann racet=)))

Är jättenervös o pirrig inför UL:et, hade vart såå kul nu att vid sista barnet fåej, lite flickkläder o gå o fundera på flicknamn=))) Efter 4 pojkar så börjar dessutom pojknamnen att sina, dock har jag jättemånga fina flicknamn på lager=)))

Alla runt omkring mig tror nog dick att det blir en liten kille till eftersom dom 2 sista blev pojkar o jag har 4 st redan,, men jag hoppas sååååå innerligt att det äntligen ska bli en liten tjej här.
    I natt har jag haft ont i magen som mensvärk och varenda gång jag vänt mig in sängen så har jag fått som sendrag på sidan av magen, är väl växtvärk skulle jag tro. snart är man i vecka 15, veckorna går så himlans fort.

Hoppas du plussar i dag påvägmotsyskon!!!!!!!!!!!!!!

• skrållan1978

Miffi: jag mår faktiskt toppenbra denna grav, mådde illa lite i 2 veckor mellan v 6-8 men  aldrig spytt, skillnaden denna graviditet mot som sista 2 grav är väl att jag är så sjukt hungrig hela tiden, äter massor o e sugen på allt, medans när jag väntade mina 2  minsta  hade NOLL matlust. Är trött det är jag, men det är väl det enda problemet just nu, inget illamående, inga fogar, inga andra krämpor.

ja ska bli nervös på ul som sagt men ändå bra o få veta så  om det nu är en kille så har man ju massa månader o  ladda in sig på en kille nummer 5=)
     Håller tummarna att alla som önskar flickor får det o att ni som önskar pokar får det=)

i ca 1 vecka nu har ja känt hur det sprattlar till i magen, det r såå sönt, man oroar sig ju inte lika mkt längre nu när man känner liten därinne.

Tänk om 6 ynka dagar får jag veta vad det l blir=) lovar meddela på fredag=))))

• skrållan1978

ja risken finns ju att dom spolades ur då, tyvärr, men som sagt har hört dom som fått tjejer på äldagen oxå så=)

• skrållan1978

GRATTIS I MASSOR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• skrållan1978

hej alla=) vad flitigt det skrivs härinne=))
     mkt spänning kring detta med pojke o flicka=) Här e nerverna på topp just nu, om bara 3 dgr så är det stockholm och UL=) LÄngtar sååå sjukt, ska bli kul o se om vi får veta könet då.

Känslan säger flicka men logiken o hjärnan säger pojke, haha, nåväl vi får väl se vad det är!

Har gått in i vecka 15 nu och magen växer så smått, längtar efter att få liten därinne, snart snart så!

• skrållan1978

rimi, förstår det känns tråkigt. man vill ju gärna ha med sig sin man=)

På frågan varför jag vill ha en flicka så är den väl som hos alla andra ungefär=) längtan efter en flicka är stor, speciellt då jag har 4 pojkar och 2 flickor, varav dom 2 sista är pojkar. Detta är dessutom sista chansen att få en liten tjej då det är vårt sista barn... Blir glad för en kille med men gäärnaen tjej såklart, minsta dottern på 3½ år vill sååå gärna ha en lillasyster då hennes enda syster är 15 år, så hon vill nog gärna ha en syrra i hennes egen ålder o pyssla o leka med=)))

• skrållan1978

väntan på en liten: nej det r inte RUL det är ett privat bokat UL, RUL har jag den den 3 juni=))))

åhh i övermorgon åker jag o på fredag kl 13 är det jag som ska få se liten i magen0)))) LÄNGTAR!!!!!!!!!!!!!

• skrållan1978

rimi: sa dom vad du ska få?? glömt om du sagt det innan=)*skäms* jag har sett kön på rul med alla mina=)

• skrållan1978

hej alla=) nu är jag hemma från UL, en pigg liten bebis som sprattlade, såg inget kön o hon sa det var på tok för tidigt så det gick inte att se. pojkars o flickors kön är väldigt lika i v 14-15 tyvärr. men fick en otroligt fin film med mig hem och en känsla att det nog kasnke är en kille ändå?? tycker själva bebisen ser lite pojkig ut=)

Nåväl den 3 juni får vi veta iaf, då är jag i mitten av vecka 19=)

lägger ut  bilder i kväll

• skrållan1978

lukasoviktornmamma: ja jag fick en bild där man tydligt ser nuben#könsknölen" men jag tycker det var svårt o se om den e vinklad 30 grader?? kan du kika om ja lägger in bilden???????????

Svar på tråden Vi som försöker att få en flicka eller en pojke