Inlägg från: skrållan1978 |Visa alla inlägg
  • skrållan1978

Vi som försöker att få en flicka eller en pojke

hej=) jag fick åka in en sväng på akuten då jag hade ont i magen ända sen i går, jag trodde et var ngt mf på gång men VUL visade en pigg o fin liten bebis på 10+6 veckor=)) såå fin o man såg hur den sprattlade o såg tom näsan!=)

Ska lägga in bild i galleriet, smärtan jag hade visade sig vara en förstoppning=)))

• skrållan1978

o här kommer  bild på mitt lilla hjärtegull=))) Namnet är LilleFot=)

• skrållan1978

jennyfer, ditt bildgalleri finns inte synligt=)

hehe då lär ja med få en pojke, för vi hade sex 2-3 dgr före vi med=)

• skrållan1978

jennyfer: hihi japp den lilla ostbågen syntes tydligt tycker jag=)) grattis! ska bli så spännande o se vad det är jag har i magen om ca 1 månad=)))) längtar sååå=)

• skrållan1978

lajm- Hoppas allt är bra, illamående är ju bara en pos grej, o ont i magen är vanligt att få då och då, Jag har haft magont alla mina 7 graviditeter men den gången jag hade MF började det störtblöda först o sen efter 2 dgr fick ja ont, o bara liiiite mensvärk,. Var själv inne på akuten förra helgen för ja hade så ont i magen så jag blev yr och mådde illa av det, jag var orolig för  mf eller nåt, men det visade sig att det var förstoppning=)

STLR kram från mig=)

Miffi- ja fy det är jobbigt att må illa, jag har oxå alltid mått mest illa på kvällarna med mina barn, dock inte denna ggn, för då mådde ja illa hela tiden o inte alls lika mkt som med pojkarna=) kram på dig med o hoppas du slipper illamåendet snart!

Nu är ag i mitten av vecka 12 och min mage börjar synas lite nu, byxorna sitter trångt på o i går tror jag att jag kände lillefot därinne i magen=) en väldigt bekant känsla när jag låg i soffan o helt plötsligt kände det sprattlade till långt ner i magen, 2 ggr efter varann=) MYYS!!
    Längtar så tills UL den 14 Maj=)))

• skrållan1978

getingflicka=) jag tror du mår bäst av att få veta faktiskt=)) o sa hon 90% o ni såg snippan så e jag nog ganska säker det är en tjej oxå=), men fråga vettja o åk o köp lite gulligt rosa sen=)

• skrållan1978

lukasoviktorsmamma: jobbigt sånt där försåtår jag, mkt jobbiga prover o ta o många beslut att kasnke fatta. Det var en av anledningarna som jag INTE valde att göra detta,, då  jag e över 30 och så så får jag ju en förhöjd risk, o jag som e så nojjig skulle oroa ihjäl mig, blir bebisen sjuk så blir den tänkte jag, då finns det en mening med det o vi kommer älska han/henne lika mkt ändå.

Stor kram till dig, o grattis till en  möjlig kille=)) vad det kille ni bakade??

• skrållan1978

dom 2 sista graviditeterna har jag upplevt kom fortare, sen tycker ja nog jag fått mer mage med pojkarna faktiskt, o mer lår o arsle med tjejerna, samt lägre mage med flickorna, om det stämmer eller inte vet jag ju inte, e säkert olika för alla juh=) men på mig har det vart så=)))

• skrållan1978

hej allihopa=) snart vecka 13 här och jag e fortfarnade sådär sjukr HUNGRIG heela dagarna, äter o äter o blir hungrig nästan direkt, sugen på allt, o lite till=)))

Någon mer som upplevt detta??? med dom 2 sista så hade jag avsmak för mat o ville knappt äta nåt alls, o nu e det tvärtom=))

Svar på tråden Vi som försöker att få en flicka eller en pojke