Inlägg från: skrållan1978 |Visa alla inlägg
  • skrållan1978

Vi som försöker att få en flicka eller en pojke

är det ngn som vill gissa på mina ulbilder vad det är som gömmer sig i magen??? Tänkte skriva ner gissningarna så får vi se sen vilka som har rätt o fel=)

www.mammatill7.babyblogg.se

• skrållan1978

tack för gissningar, har skrivit ner, läggerin en bild på fina bebis här=)

Liten i magen 15 veckor gammal=)

• skrållan1978

tackar tackar=), hehe tänk om ni alla har fel, inklusive mig själv??? är helt inställd på pojke, men känslan säger iaf fortfarande tjej, så ska bli kul o veta=)

• skrållan1978

tack för mera gissningar=) skriver flitigt upp=)

en bild till=) kolla vilka långa fina ben=)

DSCN1092 (2).JPG

• skrållan1978

Miffi: JOOO du kan visst se könet då, visst UL-bm kasnke inte säger ngt men om du läser på lite om könsknölen så kan du juh själv lista ut faktiskt, så himlans svårt är det inte=))) Könsknölen har både pojkar o flickor, skillnaden är att dom växer olika hos pojke och flicka. Könsknölen börjar rak men på pojkar så vinklar densit uppåt lite, ca 30% vinkel gentemot ryggraden på bebisen, detta kan ses i en profilbild på bebisen mellan v 12-16 i vissa fall=) är det en flicka så förblir könsknölen  rak och lite gaffeliknande i änden, medans pojkknölen blir mer o mer "böjd"/vinklad som en snopp=)

Lycka till på UL o hoppas du får en bra könsknölsbild=)*ler*

Tack alla ni andra för era gissingar=)  är så spännande detta,men jag vågar liksom inte alls tro på tjej denna gången, känns typ omöjligt att JAG skulle få en flicka, men vi får sem jus nu går jag igenom film + bilder o letar snoppar febrilt, man kan ju ha missat nån=)**ler*

• skrållan1978

hej hörrni: nu måste jag fråga om ngn vet hur pass doktor selbing är(anders selbing) Jag mailade honom i går o frågade ang könsknöle, trodde aldrig jag skulle få svar, MEN nu nyss när ja kollade mailen så har han svarat

på dom 2 bilderna jag skickat honom så svarar han,  att det till 90% är en FLICKA???????????????? HUR duktig är han????? jisses, vill veta allt om honom nu, hihihi ngn som vet om han brukar ha mkt fel??

coola supermamsen: www.ingender.com

• skrållan1978

ccoolasupermamsen: det heter " NUB" på engelska, finns ett forum som heter "gender predictions" där kan du hitta MKT fakta o info=) bilder o massa=)

• skrållan1978

coolasupermorsan: japp jag har testat intelligender, med minsta barnet för ca 1 år sedan=) fick tvärsäkert flicka-resultat detta var i v 17, knallgult och på intelligenders kundsupport sa dom tveklöst flicka- 1 vecka senare på UL visade vår SON stolt upp sin lilla snorre=)))) så näää det är 400 spänn rätt ner i sjön, är en säkerhet på ca 50/50  o inte alls dom 80-90% dom hävdar. Du kan lika gärna kissa på en PH sticka o testa samma salgs teori, med surt/basiskt. eller ta lite kaustiksoda, sånt man gjorde rent toan med förr, o kissa i=)

• skrållan1978

morrn alla=) här  e man uppe med tuppen som vanligt med en morgonpigg snart 2-åring=)sovmorgon vad är det?*ler*
     Tänk jag går in i vecka 17 idag=) känns som man gått så långgt redan, plussade inte jag nyss???19dgr till ul, inte helt fel=)

Svar på tråden Vi som försöker att få en flicka eller en pojke