-
imorgon is the day skrålllan!! Håller tummarna för dig då =))skrållan1978 skrev 2010-05-27 08:43:48 följande:coolasupermamsen: hihi det är lugnt jag e van=) vad spännande då får vi se om det blir ngn bebbe då=))) Ja tänk i morrn äntligen är det Rul=) som man väntat o längtat, har sagt åt liten därinne nu o visa upp sig ordentligt så man kan shoppa lite efteråt i morrn=) vem vet vi aksnke får se en liten snoppis där i morrn=) man kan aldrig veta säkert=)Kul ska det bli iaf, är lite nervös faktiskt,=)
-
Skrållan: Det kommer att gå jättebra på tisdag, lika som de gick med V (bra!) Tänker på dig mycket. Förresten så la ja T när du skrev så jag ej kunde svara.
Tänker på dig
-
Grattis lajm, härliga nyheter =)lajm skrev 2010-05-28 20:59:17 följande:Supermamman! Japp, det fick vi! DET BLIR EN LITEN TÖS! Herregud, jag var ju helt säker på en liten pojke men när vi knappar in koden på internet så står det "Det är en flicka" Helt chockade men jätte lyckliga är vi här. En fantastisk dag med fina nyheter om barn utan kromosomförändringar och dessutom en liten flicka i magen. Nu ska jag och maken fira! Kram
Grattis alla på morsdag i förskott =) -
haha då är vi 4? har 2 pojkar & gravid i snart vecka 11 (tisdag ca)
Nån av oss borde ha bra odds till flicka? typ alla utom jag? hehe
ni som har 2 pojkar o e gravida. vilket kön har din killes syskon ( om han har)
min har 3brorsor..
-
min graviditete e oxå lika typ som de andra 2 (pojkar)MammaAmy skrev 2010-06-09 13:03:45 följande:Det är ju snart ;)... ja, jag tror också att jag har en liten pojk igen hehe...för att graviditeten är precis likadan som de andra 2 =((((( *snyft*
men men..;)
önskar dig lycka till...
rättare sagt,
MYCKET LYCKA
OCH EN FLICKA!
men ja tänker såhär.
min syster som har 2 flickor 1pojke, hade olika typ me alla 3, så de har nog ingen betydelse =) -
*ler* Ja, man får ju det.MammaAmy skrev 2010-06-09 20:38:17 följande:Heheh, då får man lite hopp iaf ;)
Kram!
Man får tänka logiskt. Det är ju myter de mest, men ändå tror man att de Är så. iaf jag.. så som magformen..
Många säger ju att bär man lågt så väntar man tjej. Men jag har burit Så lågt man bara kan me mina 2 pojkar, å bär lågt nu oxå.. Å min syster bar lågt tror jag, de beror lite på hur man ser ut säkert.
Jag är inställd på pojke iaf..
Tänk va man läser om detta då?? att folk som har fler pojkar SÅ GÄRNA vill ha tjej.
Men de e inte alls lika mycket om folk som har tjejer men vill ha en pojke? eller har ja fel? -
det är inte alls långt bort juuu... ja lär få 1mån senare än dig.. Å DE e långt borta =((Miffi skrev 2010-06-09 20:48:45 följande:Har ul 2/7 men det känns ändå långt borta
-
Ahh okej. Ja har inte haft nån speciell tanke att det bara kommer bli ett visst kön när jag väl skaffar barn.. =)) vet inte vad jag riktigt tänkt mig, men en av varje har liksom varit självklart.. haha, snacka om att man inte riktigt visste va man tänkte då :Plajm skrev 2010-06-10 10:47:05 följande:
På Väg mot syskon - Jag önskade mig en pojke som första barn! Jag kommer ihåg att jag såg filmen "Jerry Maguire" och den söta lilla pojken i filmen för typ 15 år sen och kommer ihåg att jag tänkte att jag så gärna ville ha en son någon gång. Helst som första barn. Och det blev det
Våran son är såklart världens finaste
Nu när vi väntar tjej så känns det också jätteroligt men jag var inställd på en kille till och tyckte också skulle varit jättekul.
MMC - Jag håller med. Vi fick ju göra MKP efter KUB testet och jag kände också att "huvudsaken bebisen är frisk så spelar det ingen roll vad det är"... Men vår lilla tös är beräknad 21 november så jag är i v 17 nu. Har UL den 21 juni.. Längtar! Ska bli kul å se bebisen.
Ja e givetvis glad över mina pojkar o ja hade inte bytt ut dem mot något/någon annan =)
Sen är de Bra att få 2 pojkar efter varann då dem kan ha lite mer nytta av varann än om dem kommer varannan (tjej emellan) även om de såklart inte behöver vara så.
Vi får se vem som kommer härnäst.. Ja blir Lika glad över vilket som givetvis, men lite skoj vore de o få göra tjej grejer me dottern... (tänker bara lite hur/vilken relation ja o min mamma har.) å de e ju skillnad mot en mor o son relation.. IOF beror de på hur sänerna blir.. men iaf. -
Ja, det är ju så det är. barnet blir ju älskat. Mina barn älskar jag högt. Å blir det en kille till, Ja då är det meningen & han blir Lika älskad. triss i prinsar isf. =)Lilla Fjun skrev 2010-06-10 11:50:36 följande:Det känns som att det här med vilket kön "man vill ha" egentligen bara är viktigt innan man vet vad det blir. När man väl vet så är ju bebisen älskad och önskad oavsett kön.
-
Är det dags imorgon för ul?Lilla Fjun skrev 2010-06-10 11:55:33 följande:Åååå är så nyfiken nu! Kan knappt hålla mig till imorgon. Tur att jag ska jobba hela eftermiddagen och kvällen så jag får annat att tänka på
Ibland behöver man lite sysselsättning när det är så nära för annars klättrar man på väggarna =)