telma64 skrev 2010-08-06 12:32:34 följande:
grattis till pojken i magen, jag som drömde i natt att du väntade en flicka

Tack så jättemycket =) Gud va mysko att man drömmer det och sedan blir det inte det. MEN, vem vet, könet vi såg kanske är en SUPERsnippa?? tvivlar starkt, men ingen vet förrän bebis är här ;) Jessica1979: PåVägMotSyskon: Förberedde du dig på nåt särskilt sätt när du blev gravid, du vet med alla knep? Bisolvon, tranbär, när ni hade sex osv?
Denna gången så tänkte ja köra sex-metoden o ha innan äl.. de blev ju inge bra iom att ja hade så få äl-tester kvar & då testa ja varannan dag, hann me 3 tester totalt från Neg till + till neg...
man kan säga att vi gjorde såhär.
Sex 10.e sex 13.e 14.e
pos äl-test 14.e (antagligen + 13.e också)
testa neg med äl-test 12.e testa + 14.e och neg 15.e, tempen steg till 15.e o ff satte ut äl 15.e
Så vi sexa alltså 1och 2 dagar innan FF satte ut äl.. Alldeles för nära tydligen

men men de e ju inga garantier för en pojke ändå?
ja köpte bisolvon men minns ej om ja drack de i samband denna gången.. men darck de i feb vet jag, men då blev de inget. Tranbärjuice drack ja nångång, men minns inte om de va i samband me detta heller.. ville bara bli gravid, så man ville ju sexa..
Blev bakifrån ej orgasm. å me mina 2 pojkar innan va de missionären (antar ja då den e vanligast) och ej orgasm) e de nå mer du undrar så fråga =)
na96gen: När kan man göra köns UL ? i vilken vecka ?
någon som vet ....
ja såg supertydligt på Rul =)