Inlägg från: PåvägMotSyskon |Visa alla inlägg
  • PåvägMotSyskon

Vi som försöker att få en flicka eller en pojke

Love83 skrev 2010-10-31 08:07:43 följande:
    åhh det låter ju lovande påvägmotsyskon
    vad låter lovande =))
    (¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯) prins 2007, Prins 2009 & Nyårs Prins 2010(¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯)
  • PåvägMotSyskon
    Love83 skrev 2010-10-31 14:59:22 följande:
    haha  färlåt jag rör ihop det jag mena älsklingsadam ju det låter ju lovande att  det är ovanligt med kromosomavikelser bland tvillingar
    ja tänkte väl haha =))

Ja de lät toppen me testerna =)
    (¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯) prins 2007, Prins 2009 & Nyårs Prins 2010(¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯)
  • PåvägMotSyskon

trådar stängdes förut och då kunde man ej skriva kommentarer i dem längre.. nu har de inte varit så på länge, så jag antar att dem inte stängs mer. Egentligen vad är vitsen me stänga ner trådarna som folk vill fortsätta vara i? och skapa nya onödiga trådar?

Nu längtar jag efter våran bebis så mkt.

♥♥prins 2007♥♥Prins 2009♥♥Nyårs Prins 2010♥♥
  • PåvägMotSyskon

lycka till klarah... försent sagt men ändå =))

Nu ligger hon o snusar på sin bebis!!! ÅÅÅ va man blir avis!!! =)))

• PåvägMotSyskon

Grattis klarah och lajm till bebisarna!!!  Härligt me många bf, sitter här och kollar när de sker för nästa person =)

• PåvägMotSyskon

grattis vintervante =))

Angående kön så känns de såklart när man får veta att KANSKE vårat sista barn blir samma kön som de 2 vi redan har.. Vi vill ju ha barn oavsett, vi gör ju ingen abort bara för de blir samma kön, där går gränsen o de e jag emot. MEN jag hade velat ha en flicka för att " få chansen att hansla tjejgrejer, fixa hår m.m.  FÅ en mor o dotterrealtion. Samt Se hur hon ser ut me en blandning utav oss 2.. och det är inget fel i att vilja det. MEN vi har 2 underbara söta o de bästa som hänt oss Pojkar.. och ännu en till är ju mysigt när man vet vad man har redan. Men jag hade ju gärna, eller VI hade gärna velat ha en flicka såklart... Men de viktigaste när man väl vet kön och oavsett är ju att barnet mår bra och är friskt och han/hon är lika älskar oavsett då det är en del av oss båda =)

OM de blir en nästa gång så kommer vi nog försöka REJÄLT me metoder, sen får man liksom se om ödet vill lika. =) Men nu e ja så längtansfull efter lillebror =)))) vi har konsten att baka pojkar utan att baka hihi 

• PåvägMotSyskon
    Love83 skrev 2010-11-23 12:46:42 följande:
    miffi va jobbigt håller tummarna för att det ser bra ut och att de ev petar igång dig kram

påvägmotsyskon visst vore det mysigt att prova på andra könet har alltid velat ha en gosse som man kan raka roliga frisyrer på

men visar det sig att det är tvillingflickor så spelar det ingen roll jag hoppas på att jag då kanske får barnbarn som är gossar nån gång.

vi har ju ganska många barn så jag har nog mer accepterat att blir det inte nu så blir det nog alldrig dessutom förlorade vi en pojke så jag har fått för mig att det kanske inte är meningen att vi ska få några söner. men visst vore det lite bonus med två snoppar nu på enäggstvillingarna
    hihi, De har du rätt i, vi kan ju raka o styla på pojkarna också juh, o de växer ju ut osv... =)

jag beklagar att ni miste er pojke, de behöver inte betyda de du sa om att de inte är meningen, inte tänka så.
    Ni kanske får dubbelt nu (pojkar) o får raka 2 st istället

Ja, barnbarn får man väl tänka på isf, om man inte gör ett till försök.. de lär väl dröja, om dem inte blir pappa tidigt sån tanke är ju avlägsen då de e otroligt att man är mamma
  • PåvägMotSyskon

har 3.e pojken på g och  jag tror inte nån e tillverkad bakifrån. KANSKE denna.. men jag har inte kommut nån av de gångerna, så de e inget måste.. se på mig me triss i pojkar snart

• PåvägMotSyskon
    vintervante skrev 2010-11-24 12:03:24 följande:
    Nej men det är vell ingen av dom här metoderna som är garanterade. Det trodde jag alla visste? ;)
    jadå, de va inte menat så =) bara påpeka, Skönt o veta att man inte behöver komma samtisdigt, isf hade de varit jobbigt hihi
  • PåvägMotSyskon
    Miffi skrev 2010-11-24 14:23:48 följande:
    Tror att jag börjar få svaga värkar nu Hoppas att dom håller i sig!
    Heja MIFFI! Hoppas de går bra allt. lycka till så ses vi här igen me en Bebis i tråden =))
Svar på tråden Vi som försöker att få en flicka eller en pojke