Vi som försöker att få en flicka eller en pojke

trådar stängdes förut och då kunde man ej skriva kommentarer i dem längre.. nu har de inte varit så på länge, så jag antar att dem inte stängs mer. Egentligen vad är vitsen me stänga ner trådarna som folk vill fortsätta vara i? och skapa nya onödiga trådar?
Nu längtar jag efter våran bebis så mkt.
lycka till klarah... försent sagt men ändå =))
Nu ligger hon o snusar på sin bebis!!! ÅÅÅ va man blir avis!!! =)))
Grattis klarah och lajm till bebisarna!!! Härligt me många bf, sitter här och kollar när de sker för nästa person =)
grattis vintervante =))
Angående kön så känns de såklart när man får veta att KANSKE vårat sista barn blir samma kön som de 2 vi redan har.. Vi vill ju ha barn oavsett, vi gör ju ingen abort bara för de blir samma kön, där går gränsen o de e jag emot. MEN jag hade velat ha en flicka för att " få chansen att hansla tjejgrejer, fixa hår m.m. FÅ en mor o dotterrealtion. Samt Se hur hon ser ut me en blandning utav oss 2.. och det är inget fel i att vilja det. MEN vi har 2 underbara söta o de bästa som hänt oss Pojkar.. och ännu en till är ju mysigt när man vet vad man har redan. Men jag hade ju gärna, eller VI hade gärna velat ha en flicka såklart... Men de viktigaste när man väl vet kön och oavsett är ju att barnet mår bra och är friskt och han/hon är lika älskar oavsett då det är en del av oss båda =)
OM de blir en nästa gång så kommer vi nog försöka REJÄLT me metoder, sen får man liksom se om ödet vill lika. =) Men nu e ja så längtansfull efter lillebror =)))) vi har konsten att baka pojkar utan att baka hihi
har 3.e pojken på g och jag tror inte nån e tillverkad bakifrån. KANSKE denna.. men jag har inte kommut nån av de gångerna, så de e inget måste.. se på mig me triss i pojkar snart