Vi som försöker att få en flicka eller en pojke
Grattis Miffi.
Grattis Miffi.
Har varit på RUL idag och fått sett vår PRINSESSA BM var till 90% säker och kunde sätta sina pengar på att det skulle vara en tjej. Känns så chockande att vi ska ha lyckats att få en liten tjej.
V41 (40+0) Taget idag 1januari 2011 =) Bf+1 blir det väl då.. Nu får bebis komma... stramar o känns i hela magen....
LOVE83 superfina bilder på pojkarna =)
Min mage växer och det går inte att missa att jag är gravid. 21+0 idag Min lilla sessa är så lugn så ibland blir man lite orolig
Båda pojkarna var som yrväder i magen och kände dem tydligt väldigt tidigt men den här lilla hon buffar och rullar runt lite när jag ligger ner. Men buffarna har blivit så starka iallafall så gubben fick känna en liten knäpp på juldagen
Vi hade sex på äl och ut kom båda våra söner. Mitt ph är högt, har kollat med ph-remsor, så det är till fördel för killar. Nu testade jag att äta tranbärstabletter och hade sexuppehåll i två veckor och hade sex någon dag innan äl och då blev jag gravid med en liten flicka. Så jag säger som tidigare företalare att jag tror stenhårt att mycket beror på ph i underlivet.
Tror inte man kan se äggledarna, var det inte lårbenen som glimtade till? Hoppas det blir det ni hoppas på
Haha nä det var nog inte äggledarna Men inte lårbenen heller för dom tjocka "strecken" satt precis neranför urinblåsan och innanför höftbenen =). Men det såg inte riktigt ut som den berömda "hamburgaren"
Vi har ju försökt baka tjej men nu när jag blev längre gången än jag trodde har vi alltså inte lyckats med att ha sex INNAN ägglossningen, haha så vi får väl se Känslan säger tjej, men det vågar jag inte lita på =)
Tycker också att det ser ut som en kille
Syskonförsök: Tror att du har chans till att få en liten tjej då vi sexade ungefär lika långt ifrån äl som vi. För oss tog det två månader innan jag blev gravid.
Nu har våran flicka kommit. Här är vår lilla "knubbsälsunge" Irma 4206g och 51cm härliga väck och äppelkinder
Kom till vår värld i raketfart. Har två stolta storebröder här hemma