Inlägg från: skrållan1978 |Visa alla inlägg
  • skrållan1978

Vi som försöker att få en flicka eller en pojke

getingflicka, grattis till flickan, förstår hur nervös du måste vart, o så glad du blev=)) måste vara jättekul med en tjej nu efter 5 pojkar=))))

Hur sexade ni kring äl denna ggn??

Jag hoppas oxå på en liten tjeja här, har 4 pojkar o 2 flickor o en tjej till skulle vara roligt, självklart som en kille är lika välkommet det=)) vi sexade 2-3 dgr före äl samt dagen efter äl, hihi.

jag ska göra UL om mindre än 1 månad och är jättenervös faktiskt,  just för att se så  bebisen verkligen mår bra därinne o även för att kasnke få veta vilket kön det är=))

• skrållan1978

lycktan, jag testade neg på bim-4, på bimdagen fick jag +=))) är nu i vecka 13 i morgon, så ge INTE upp ÄNNU=)

• skrållan1978

ja  tänk om det fanns ngt bra tjejtrick=)  men är ju lite spännande oxå att man faktiskt inte vet förrän man får reda på könet=)) Min dotter blev till trots att jag visste exakt när ÄL var så, dock vet jag iaf att 2 av mina killar, troligen 3 blev till just på ÄLdagen=), 2 av dom är jag helt säkra på=) tror att med mista dottern hade vi sex några dgr före äl, sen blev det inget mer då jag blev sjuk då, haha. så hon e garanterat gjort före ÄL. Med första dottern då var vi så unga jag o maken o gjorde nog inget annat än låg i sängen, så den månaden hade vi MKT sex, så inte en aning då när hon blev till=)))

• skrållan1978

god morgon damer=)

sovit gott??? Jag har drömt massa i natt, drömde att vi skulle hämta lite saker i somarstugan som var kvarglömt och när jag stod o packade  ner allt så hitta jag ett par nya ljusblå babystrumpor som vi hade glömt där innan minsta sonen föddes, tänkte i drömmen, det kanske blir en pojke??????? sanndröm?

Nåja idag har jag jätteont i halsen+snorig, inte rolig, känner mig som en klubbad säl.
    I morgon ska jag  få en seans av en som har bra kontakt med andevärlden, vet hon är duktig då hon känner terry som är med i andarnas makt och har mååånga kurser i detta. Hon har sagt mkt om mig  som stämt förut så ska bli spännande o se vad hon säger denna ggn, har lite frågor själv oxå som jag vill ha svar på=) så vi får väl se om hon säger pojke eller flicka, vet att hon redan VET vad jag ska få=)

Nu ska jag fixa frukost o få i väg 2 av barnen på skola, sen blir det en luugn dag=)
    Kramiz!

• skrållan1978

nu behöver jag lite stöttning flickor=/

Var nyss på toa o kissade o vad ser jag när jag torkar mig- BLOD-! inte mkt men det kommer när jag torkar lite, gick in i v 13 i går, o jag som äntligen börjat pusta ut pga MF-risken... ska invänta min man kl 3 idag sen åker jag in på KK... k'änns inte alls roligt detta, orolig och såå rädd att bebisen inte finns kvar=(((

behövde bara prata av mig..... kramar..

• skrållan1978

Tack så mkt gulliga ni, jag försöker tänka pos jag oxå, men klart oron finns där ändå liksom.... sitter just nu i telekö o ska boka in en tid idag,,, just nu vill jag bara veta..

• skrållan1978

hej alla

Fick  en tid på onsdag o kolla magen,,,, hon sa man inte kan få en akuttid bara för man e orolig,,,, o blöder... hon sa att jag ska avvakta o se o e det mf så sköter kroppen det själv... så här sitter jag- orolig som faan o mste vänta tills onsdag.... =(( mår inte bra nu...........

• skrållan1978

tack för era lugnande ord allihopa=) Det värmer så.. I morgon ska jag äntligen få veta, idag blöder det knappt ngt alls, bara lite brunt få och då , har dock mensvärk men är svårt om den har o göra med blödningen eller inte då jag haft mkt mensvärk av o till sen vecka 9-10. Fick min seans idag och hon kom åt mitt innersta jag, kan verkligen rek att göra detta, man får vägledning o hur man mår innerst inne vad man undrar över i stor med livet, fick dessutom veta att hon såg en liten flicka ska komma till oss med en krigarsjäl, krigarsjälen står för att hon kommer få kämoa i vår stora familj då hon blir barn nummer 7. Och även att krigarsjälen står för att hon är en kämpe och är stark som person och en stark vilja.  Mer än så sa hon inte om mitt barn och att jag ska lita på min inre intition och att jag själv har den här kraften som jag kan utvecka ännu mera, jag måste bara våga lite på vad jag känner och upplever i livet! såå givande och fick mig att inse MKT=)

Nåväl, halv 2 i morgon är det gynkliniken för mig, då får jag förmodligen veta varför jag blöder och om bebisen mår bra.. kram på er alla!!

• skrållan1978

MCH: det är nog ingen fara, bebisen ligger vääl skyddad i din mage, men eftersom du är orlog tycker jag du ska ringa o prata med din BM så du kan bli lugnad av henne med=) aksnke få lyssna på hjärtat slå så kan du vara lugn sen=))

Jag är nervös idag, ska in på koll nu idag halv 2 och är orolig att gngt  e fel, kände visserligen liten i går men ändå,, jag är orolig... hoppas sååå allt e bra med liten i magen=)

• skrållan1978

hej=) Nu är jag tillbaka från gyn med ett glatt besked=) Liten i magen mår bra=)) blödningen var  ett litet blodkärl som brustit bara=))) fick ett litet foto med mig hem=)

Svar på tråden Vi som försöker att få en flicka eller en pojke