Vi som försöker att få en flicka eller en pojke
ja försökte med flicka tog sig på 4 försöket för oss=)) återstår o se vad det lir då
ja försökte med flicka tog sig på 4 försöket för oss=)) återstår o se vad det lir då
grattis diora!! vad fick du för bf???
jennyfer: hehe ja med mina 2 sista var jag toookig i frukt o grönsaker o hatade choklad=)) Ut tittade 2 suuuperfina pojkar=)))
jag tog 5 ml/ 3 ggr per dag=))) mao 15 ml utsprutt=))
är i vecka 4+3 idag=))))) Lycklig, allt känns sååå overkligt!!!!!!!!!
Mår toppen bra än så länge , det enda ja känner av e lite yrsel visa dar och huger o kissnödighet!!
Med dom 2 sista barnen(pojkar) mådde ja illa, hade massor med finnar , ett hemskt humör, och massor med flytningar, nu har ja inget av det?? känns annorlunda men det skulle inte förvåna mig om det kikar ut en pojke=)) Tror ja e tämligen duktig på att baka pojkar=)) Men en liten tösabit slulle sitta väldigt fint nu=)))
tessanS: vissa privata kliniker utför det oxå=) man får dock betala mer än inom landstinget tyvärr.
jag har bara haft uvi när jag väntat mina söner jag=))
ngn här som kan hjälpa mig o sluta nojja lite???? Jag plussade den 19 feb o mår kanonbra=//// dom andra graviditeterna har jag haft diverse jobbiga gravkrämpor från början redan som illamående, extrem trötthet, hemskt humör, finnar o massa mensvärk, men NUU- INGET-,,=/ Jag är gravid i mitten på vecka 6 o jag mår hur bra som helst o detta gör mig nojjig och orolig... det enda ja känner av e extrem hunger o liiite tröttare än vanligt o lite yr i skallen vissa dar, annars mår ja prima, inte nån direkt mensvärk, inga finnar, inget hemskt humör o inget illamående,,, förra graviditeten började jag må illa v 4... är det ngt fel??????? jag börjar oroa mig lite känner jag.... har mått riktigt illa dom 2 sista graviditeterna(pojkar) o mått illa även med tjejerna, ngn som känner igen sig o haft så o det gått bra för?????????
har inga privata ul- st'ällen här. OK men skönt o höra det kan gå bra ändå då=)
fast jag läste en metod nyligen att om man vill ha tjej så ska man ha sex ca 12-24 H EFTER ägget släppt=) alltså efter äl, dafen efter typ, o dåå skall det gynna flicksimmarna som då e mer uthålligare i det då mer lite sega sekretet eftersom äl passerat o sekretet blir jobbigare o simma i=)
sen läste jag en alldeles NY forskning oxå på nätet, från england tror jag=) där det stod att det tom föds FLER pojkar som e gjorde ca 3-5 dgr före äl=))) såååå som sagt=) hur som är det igentligen 50/50, däremot så kan ju bisolvonet hjälpa till för flickorna o göra det lättsimmat eftersom sekretet då blir tunnare=) många jag känner som anv bisolvon har fått tjejor=)
hihi mina killar har alltid vart mindre på ul än dom ska vara o har blitt bakflyttad typ 2 veckor, så även med ena dottern=)))
Själv e jag i vecka 8 nu o mår lite illa o trött så trött, hungrig o NOLL ork verkligen. Hoppas jag har iaf en liten chans på tjej, åt bisolvon och hade sex 5,3 och 2 dgr före ÄL, sexade sista gången dagen före jag fick stegring=) hmm återstår att se om det blir en pojke eller flicka denna ggn men känslan på tjej är enormt stark, vilket var länge sen jag kände har haft pojkkänsla några graviditeter nu o det har ju stämt, men jag törs ändå inte alls lita på inre känsla, det är säkert en liten grabbsing därinne=))) *ler*
Just nu längtar jag till RUL så man får se den lilla krabaten=)))